Quote from Guest on 29 September 2011, 23:01Hur skulle man kunna få in 8 resp 10 mil löpning i veckan. Gärna på 5 dagar, så jag kan ha två vilodagar.
Fördelning av pass?
Vem vet, kanske man orkar med det den dagen man blir vältränad, så man kan ju drömma i alla fall. (H)
Hur skulle man kunna få in 8 resp 10 mil löpning i veckan. Gärna på 5 dagar, så jag kan ha två vilodagar.
Fördelning av pass?
Vem vet, kanske man orkar med det den dagen man blir vältränad, så man kan ju drömma i alla fall. (H)
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 23:11Måndag 2 mil
Tisdag 2 mil
Onsdag 2 mil
Torsdag 2 milKänns det bra kör man 2 mil på fredagen och så vilar man till helgen.
Måndag 2 mil
Tisdag 2 mil
Onsdag 2 mil
Torsdag 2 mil
Känns det bra kör man 2 mil på fredagen och så vilar man till helgen.
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 23:21Det var en bökig kombination. Har massor med veckor inom 8-10mil, men antalet med EN (löp)vilodag är betydligt färre än antalet med löpning alla dagar. Antalet med TVÅ (löp)vilodagar finns knappt, bortsett ifrån när jag varit skadad men då har jag inte nå
Det var en bökig kombination. Har massor med veckor inom 8-10mil, men antalet med EN (löp)vilodag är betydligt färre än antalet med löpning alla dagar. Antalet med TVÅ (löp)vilodagar finns knappt, bortsett ifrån när jag varit skadad men då har jag inte nå
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 23:21Vad vill du med dina mil?. volym?. Kvallite? .
Vad vill du med dina mil?. volym?. Kvallite? .
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 23:26För volymvecka då säger vi. Att komma upp i 8-10 mil med kvalitet blir nog i tyngsta laget för min stackars kropp.
För volymvecka då säger vi. Att komma upp i 8-10 mil med kvalitet blir nog i tyngsta laget för min stackars kropp.
Quote from Funbeat user on 30 September 2011, 08:58Jag kör till och från jobbet, om det vill sig väl två dagar i veckan, det kan se ut ungefär så här:
Måndag Vila
Tisdag 26 km till och från jobb.(13km+13 km)
Onsdag Vila
Torsdag 26 km till och från jobb (13km + 13 km)
Fredag Vila
Lördag 15 km (eller Vila
Jag kör till och från jobbet, om det vill sig väl två dagar i veckan, det kan se ut ungefär så här:
Måndag Vila
Tisdag 26 km till och från jobb.(13km+13 km)
Onsdag Vila
Torsdag 26 km till och från jobb (13km + 13 km)
Fredag Vila
Lördag 15 km (eller Vila
Quote from Jonny Persson on 30 September 2011, 09:06Anders hann före mig men det handlar ju så mycket om hur din egen vardag ser ut vad som är ett smidigt sätt. 8-10 mil i veckan med två vilodagar är rätt enkelt. Jag gjorde det senaste förra veckan men det beror på hur vardagen ser ut.
I det enklaste fall
Anders hann före mig men det handlar ju så mycket om hur din egen vardag ser ut vad som är ett smidigt sätt. 8-10 mil i veckan med två vilodagar är rätt enkelt. Jag gjorde det senaste förra veckan men det beror på hur vardagen ser ut.
I det enklaste fall
Quote from Funbeat user on 30 September 2011, 09:13Det går snabbare att få ihop milen om man springer snabbt och man nu har tidsbrist 😀 Helgerna går det ju göra massa roligt på både lör & sön. Dumt att ha vilodag då med andra ord. Bättre att vila typ mån och fre. Men det beror ju helt på hur mycket man h
Det går snabbare att få ihop milen om man springer snabbt och man nu har tidsbrist 😀 Helgerna går det ju göra massa roligt på både lör & sön. Dumt att ha vilodag då med andra ord. Bättre att vila typ mån och fre. Men det beror ju helt på hur mycket man h
Quote from Funbeat user on 30 September 2011, 09:50Jag tar ett 5-6 mila pass på helgen, då brukar det lösa sig 🙂
Jag tar ett 5-6 mila pass på helgen, då brukar det lösa sig 🙂
Quote from Funbeat user on 30 September 2011, 10:49Jag hade nog hoppats på lite förslag a la Markus plan ovan, men det kanske funkar att bara mala på med 16 km/dag? Jag har ju 8 km från jobbet till tåget, så jag har precis beställt en salomon xa 20. Kanske går det att löppendla ihop lite mil. 2x8 km låter
Jag hade nog hoppats på lite förslag a la Markus plan ovan, men det kanske funkar att bara mala på med 16 km/dag? Jag har ju 8 km från jobbet till tåget, så jag har precis beställt en salomon xa 20. Kanske går det att löppendla ihop lite mil. 2x8 km låter