Quote from Guest on 18 July 2010, 11:29Är i farten med att köpa nya skor och halkat in på ett par från Adidas adiZero serie men har nu beslutsångest vilka man skall ta och välja då alla 3 verkar vara grymt bra skor.
Ska ha skon till mängd träningen för till intervall och tävling kör jag reda
Är i farten med att köpa nya skor och halkat in på ett par från Adidas adiZero serie men har nu beslutsångest vilka man skall ta och välja då alla 3 verkar vara grymt bra skor.
Ska ha skon till mängd träningen för till intervall och tävling kör jag reda
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 11:39Har du testat att köra mängd i de skor du redan har? Känns lite onödigt att lägga ner en massa pengar på skor om du redan har ett par du trivs med.
Har du testat att köra mängd i de skor du redan har? Känns lite onödigt att lägga ner en massa pengar på skor om du redan har ett par du trivs med.
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 11:41Har provat att köra lite mängd i mina Puma complete roadracers men tyckte inte de funkade så bra för det har aldrig gillat dem så mycket och Adidas adiZero pro skon är för lite dämpning i för min smak som mängdsko.
Har provat att köra lite mängd i mina Puma complete roadracers men tyckte inte de funkade så bra för det har aldrig gillat dem så mycket och Adidas adiZero pro skon är för lite dämpning i för min smak som mängdsko.
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 11:52Boston, Adios och Ace är tripp trapp trull från joggingsko mot flat. Boston är inte lika bulkiga som Kayano och Ace inte lika lätt och tunn som Pro.
Ace är tänkt som en lågprissko och har lite enklare och tåligare yttersula, medan Adios är en fullfjädrad
Boston, Adios och Ace är tripp trapp trull från joggingsko mot flat. Boston är inte lika bulkiga som Kayano och Ace inte lika lätt och tunn som Pro.
Ace är tänkt som en lågprissko och har lite enklare och tåligare yttersula, medan Adios är en fullfjädrad
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 13:33Tack Anders för hjälpen då vet jag lite mer vad skillnaden är mellan dem 🙂
Blir väl inte jätte långa långpass för min del mitt tränings upplägg ser ungefär ut så här en normal veckan:
Måndag: Intervaller 1 1/2h inne eller ut på bana
Tisdag: distanspa
Tack Anders för hjälpen då vet jag lite mer vad skillnaden är mellan dem 🙂
Blir väl inte jätte långa långpass för min del mitt tränings upplägg ser ungefär ut så här en normal veckan:
Måndag: Intervaller 1 1/2h inne eller ut på bana
Tisdag: distanspa
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 14:25Ja, Kayano och andra joggingskor funkar i US 8,5, men adizero-dojjorna är US 9 bättre för mig.
Pro finns väl inte för tjejer heller? Bara de finns i tillräckligt små storlekar borde det väl vara okej? Om man nu inte nödvändigtvis måste ha rosa och glitte
Ja, Kayano och andra joggingskor funkar i US 8,5, men adizero-dojjorna är US 9 bättre för mig.
Pro finns väl inte för tjejer heller? Bara de finns i tillräckligt små storlekar borde det väl vara okej? Om man nu inte nödvändigtvis måste ha rosa och glitte
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 14:31Gaaahh va svårt detta blev nu då vilka skor man skall välja mellan boston och ace :S
Hahaha glitter och rosa det har jag kommit över för länge sen bara det finns lite matchande kläder till är jag nöjd 😉
Hörde att Boston ska vara ganska stel och stum i
Gaaahh va svårt detta blev nu då vilka skor man skall välja mellan boston och ace :S
Hahaha glitter och rosa det har jag kommit över för länge sen bara det finns lite matchande kläder till är jag nöjd 😉
Hörde att Boston ska vara ganska stel och stum i
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 15:12Blev lite nyfiken på benhinne-problemen, är det framsidan underbenet, eller är det insidan underbenet som du får problem? Båda problemen brukar ibland benämnas benhinneinflammation.
Hursomhelst, det behöver ju inte vara brist på dämpning som är problemet
Blev lite nyfiken på benhinne-problemen, är det framsidan underbenet, eller är det insidan underbenet som du får problem? Båda problemen brukar ibland benämnas benhinneinflammation.
Hursomhelst, det behöver ju inte vara brist på dämpning som är problemet
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 16:10Har haft känningar båda på framsidan och insidan men mest insidan ca 7 cm upp kör för tillfället tåhävningar och häll gång varje dag för att stärka upp vad musklaturen plus streatching. Har du fler tips på hur man kan åtgärda problemet får du gärna komma
Har haft känningar båda på framsidan och insidan men mest insidan ca 7 cm upp kör för tillfället tåhävningar och häll gång varje dag för att stärka upp vad musklaturen plus streatching. Har du fler tips på hur man kan åtgärda problemet får du gärna komma
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 18:25Sarah
Jag har ett par Boston, dom är ganska stumma i dämpningen, speciellt om du har sprngit i kayano innan. Men har du ett par pro så vet du kanske redan detta. Mitt tipps är att du provar skon innan köp!
Sarah
Jag har ett par Boston, dom är ganska stumma i dämpningen, speciellt om du har sprngit i kayano innan. Men har du ett par pro så vet du kanske redan detta. Mitt tipps är att du provar skon innan köp!