Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag håller själv på komma tillbaka från en överbelastningsskada på insidan underbenet som jag skötte illa under hösten så den blev kronisk. Jag har tagit löpuppehåll hittills den här säsongen, kör andra sporter och kört rehabträning. I början av rehab fic

Kör oxå excentriska tåhävningar varje eller varannan dag som rehab eller prohab nu så jag inte ska få tillbaka skiten eller iaf förebygga den så gott det går. Har för mig att det var Anders Gärderud som sa att några tåhvningar per dag är löparens bästa vä

Vet någon hur adiZero Mana passar in i serien?

Adizero Mana tillhör den relativt lilla kategorin med lättviktsskor med proneringsstöd. Den har samma form som Adizero Adios (samma läst, tjocklek på sulan), men har en enklare yttersula och lite enklare utförd i övrigt, och är därmed lite billigare också

Några åsikter om Adizero tempo då?

Tack för det, Anders! Hur får man reda på sådan information, förresten? Jag har ibland letat på tillverkarnas hemsidor, men inte hittat såpass detaljerade beskrivningar.

Jag kan avslöja att blocket är uppdelat på två: ett på insidan av hälen, och ett v

Jag har tittat på ganska många skor genom åren vilket hjälper till för att tolka knapphändig information.

http://www.runningwarehouse.com brukar det finnas en del basdetaljer, sen kan man läsa i skobloggar, forum mm där folk med insyn berättar lite om hur ma

Sarah: jo jag tror nog Gärderud sagt det, han brukar lite nu och då säga nåt om vaderna, att man springer med vaderna etc. Det hörs dock på honom att han nog inte har så jättekoll på hur motionärer i regel springer. Detta med stor belastning på vaderna hö

Anders: Skulle du också kunna förklara skillnader och likheter inom ASICS lättare sortiment: DS Trainer, Speedstar, DS Racer, Hyperspeed, Tarther, Piranha (etc)?

bump!
Hade varit intressant med lite diskussion ang. asics lättviktare också.