Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag har själv sprungit med Asics DS Racer och Piranha, dock inte årets modeller.

Det är oftast ganska enkelt, lättviktsskor i en serie följer följande mönster:

lättast = tunnast mellansula = minst bak-till-framfot-differens. Ju tyngre skon blir desto tj

Mina Hyperspeed 3 i US9 väger 194 gram.

DS Trainer är mitt favoritval. Passar vilken sträcka som helst mellan 400 m och 50 miles. Det är ju dock bara lättviktsskor i relation till Asics 1150, 2150 och Kayano.

Tack igen, Anders!

Jag har för mig att tidigare modeller av DS Trainer har uppgivits väga 250 gram. Möjligen vägde jag modell 13 i storlek US 11 och fick 260 gram, men minnet är lite otydligt. För tillfället har jag 14 och 15 som jag kan kontrollera vi

Har nu fått mina älskade Adios och hunnit testa dem några rundor säger bara wow vilken känsla man fullkomligt flyger fram så mjukt. Dock är inte mina vader vana vid att springa mängd i sådan tunna skor så har fått lite ömmande vader men stegrar träningn s

tackar för infon, mycket bra!

@Anders: Du nämnde RunnningWarehouse. Hur är de att beställa ifrån. Jag har erfarenhet från flera engelska sidor som fungerat utmärkt. Hur skiljer det sig från att beställa från USA?

Jag har beställt från Running Warehouse. Det har gått bra, men det tar längre tid än från England. Samt att det tillkommer extra tullavgifter.

Att beställa från USA betyder så gott som alltid: Högre fraktavgifter, längre frakttider samt tull och moms.

Det finns nästan aldrig något att vinna på att beställa från USA (Om man bor i Sverige)

Christer: Är inne på mina 3:e tempo och trivs jättebra med dem. Jag har en tunn och smal fot. Dessa skor sitter kanon. Går högt upp runt hälen och foten sitter still Springer hyfsat långa pass och har sprungit 6h tävling i dem. Mina problem med löparknä h