Quote from Elias Engqvist on 17 August 2011, 19:45Det var ett drygt år sen jag ställde frågan 🙂 Sen dess har jag själv sprungit en mara som del av Kalmar Triathlon - och jag håller med - dom är sköna att springa med! Men sen dess har jag gått mot lättare skor iofs - men det är en annan historia.
Det var ett drygt år sen jag ställde frågan 🙂 Sen dess har jag själv sprungit en mara som del av Kalmar Triathlon - och jag håller med - dom är sköna att springa med! Men sen dess har jag gått mot lättare skor iofs - men det är en annan historia.
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 21:12Ibland behöver jag tänka en stund innan jag svarar.... uppenbarligen så denna gång Christer 😉 Eller fanns det inte i min hjärna att tråden va så gammal
Ibland behöver jag tänka en stund innan jag svarar.... uppenbarligen så denna gång Christer 😉 Eller fanns det inte i min hjärna att tråden va så gammal
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 22:16Om du bor där det finns XXL sport så säljer de Boston för 700 pengar den här veckan. Köpte ett par i lördags...nöjd så här långt.
Om du bor där det finns XXL sport så säljer de Boston för 700 pengar den här veckan. Köpte ett par i lördags...nöjd så här långt.
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 23:40Ska ni köpa asics - kolla på www.21run.com dom brukar ha mycket bra priser på Asics. Skickar med UPS, fri frakt vid beställning över €150, vilket motsvarar två par skor...
Ska ni köpa asics - kolla på http://www.21run.com dom brukar ha mycket bra priser på Asics. Skickar med UPS, fri frakt vid beställning över €150, vilket motsvarar två par skor...