Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonAerobågar
You need to log in to create posts and topics.

Tack så väldigt, Manne, för den grafen!! Mycket intressant information. Det där känns ju jätteviktigt att veta. Om inte du hade visat de där graferna, hur i all sin dar skulle vi grönjölingar då veta att man kan/bör justera cykeln om man tänker ha aerobåg

Nu ska jag skriva ett väldigt långt inlägg men jag hoppas ni läser. Ni kan ha nytta av infon...

Jag har mina teorier som jag snott av en viss Mark Allen, har man vunnit Ironman 6 gånger i rad och Nice International hela 10 gånger och sedan drar sig tillb

Den texten kändes väldigt översatt från engelska...

Tyvärr inte...
Den är översatt från svenska till svenska från min blogg...(L)
(Med vissa tillägg här)

...jante...

jante?

Det var mer att jag tyckte att många ordval och meningsbyggnader uppvisade tydliga tecken på engelskt ursprung, men jag kan ha fel.

När jag sökte synpunkter så åsyftade jag textens innebörd och inte min grammatik...(#)
Jag fattar för mitt liv inte varför vissa måste gaffla och förstöra trådar med rent informativt material.

*Ibland blir jag bara trött*

Jag ber om ursäkt. Jag är språknörd och analyserar konstant allt jag läser, och tänker ibland mer på ordval och grammatik än själva innehållet!

Jag förstår Rasmus. Det är lättare att läsa en text om språket är korrekt.

Märkligt hur en del bara orkar?

Det står att läsa precis överallt på internet och alla verkar ha sina egna teorier. Mina egna praktiska och teoretiska kunskaper kommer sig av att jag dels lyssnar på andra, dels praktiserar själv.
Om man sätter sig på cyk

Frukost?
BILD:http://www.crunchgear.com/wp-content/photos/spam.gif