Quote from Funbeat user on 11 August 2008, 10:36Tack! 😀 (L)
Tack! 😀 (L)
Quote from Funbeat user on 11 August 2008, 10:55Jag har aldrig haft detta problem tidigare. Men de två senaste gångerna har jag nästan blivit tvungen att stanna och springa in i skogen. Vad har hänt?
Har det gått troll i denna tråd??
Jag har samtidigt slutat snusa, måste jag börja igen?
Jag har aldrig haft detta problem tidigare. Men de två senaste gångerna har jag nästan blivit tvungen att stanna och springa in i skogen. Vad har hänt?
Har det gått troll i denna tråd??
Jag har samtidigt slutat snusa, måste jag börja igen?
Quote from Funbeat user on 11 August 2008, 11:05Spring fortare?
Haft lite såna bekymmer när jag kört långpass, men när jag ökade farten stannade magen 😉
Spring fortare?
Haft lite såna bekymmer när jag kört långpass, men när jag ökade farten stannade magen 😉
Quote from Funbeat user on 11 August 2008, 11:29Nä fungerar verkligen inte, det tryckte på som värst i nedförsbackarna. (#)
Nä fungerar verkligen inte, det tryckte på som värst i nedförsbackarna. (#)
Quote from Funbeat user on 11 August 2008, 12:02Har också slutat snusa.
Abstinenses påverkar ju magen (och tarmar), kan vara därför du har problem.
Själv fick jag magkatarr av min abstinens, för övrigt inga problem.
Har också slutat snusa.
Abstinenses påverkar ju magen (och tarmar), kan vara därför du har problem.
Själv fick jag magkatarr av min abstinens, för övrigt inga problem.
Quote from Funbeat user on 11 August 2008, 12:58Kan ju vara det, magen är inte helt frisk förtillfället. Sov kasst som fan inatt, magen gillade väl inte mängden alkohol som konsumerades på lördagkvällen. 🙂
Var tvungen att fira lite, har inte sprungit Extremespåret sen Lidingö. Det gick hyffsat bra oc
Kan ju vara det, magen är inte helt frisk förtillfället. Sov kasst som fan inatt, magen gillade väl inte mängden alkohol som konsumerades på lördagkvällen. 🙂
Var tvungen att fira lite, har inte sprungit Extremespåret sen Lidingö. Det gick hyffsat bra oc