Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 12:22Nytt område för Mölnlycke - löparblöjor för långdistansare?
Nytt område för Mölnlycke - löparblöjor för långdistansare?
Quote from j sollerman on 7 August 2008, 12:36imodium är inte underskattat. Brukar ta någon sån innför lopp. Trist att behöva stanna i någon buske på grund av dålig mage. Och om man behöver stanna så finns de säkert ingen bajamaja i närheten.. Så de där med våtservetter låer som en bra idé..
Fast d
imodium är inte underskattat. Brukar ta någon sån innför lopp. Trist att behöva stanna i någon buske på grund av dålig mage. Och om man behöver stanna så finns de säkert ingen bajamaja i närheten.. Så de där med våtservetter låer som en bra idé..
Fast d
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 12:40Jag tror inte att jag så gärna vill springa i fekalier och urin på banan ...
Jag tror inte att jag så gärna vill springa i fekalier och urin på banan ...
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 12:46AT - Nej det skulle inte jag heller vilja. Alternativen blir att springa ifrån eller sacka in. Springa ifrån är inte troligt så då blir jag dubbel förlorare. Både vek i kropp och psyke.
Han har ett vinnande koncept grabben! 🙂
AT - Nej det skulle inte jag heller vilja. Alternativen blir att springa ifrån eller sacka in. Springa ifrån är inte troligt så då blir jag dubbel förlorare. Både vek i kropp och psyke.
Han har ett vinnande koncept grabben! 🙂
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 12:47Skäl för diskning? Att man förorenar mitt på banan; dels ohygieniskt och dels halkrisk 🙂
Skäl för diskning? Att man förorenar mitt på banan; dels ohygieniskt och dels halkrisk 🙂
Quote from ellen olsson on 7 August 2008, 13:38> Fast de är väl okej att bli kass i kistan på löpning och cykling. Men simning..........???
Det är inte roligt...
> Fast de är väl okej att bli kass i kistan på löpning och cykling. Men simning..........???
Det är inte roligt...
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 13:44Om man kör med torrdräkt är det mer ett framtida problem än ett akut.
Om man kör med torrdräkt är det mer ett framtida problem än ett akut.
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 13:50"Man får aldrig "lära" hjärnan att det är OK att bryta."
Gäller detta simning?
"Man får aldrig "lära" hjärnan att det är OK att bryta."
Gäller detta simning?
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 14:09Då borde det mest handla om hur bra överlevnadsinstinkt man har.
Då borde det mest handla om hur bra överlevnadsinstinkt man har.
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 14:41Det finns två sorters dykare, dom som pinkat i våtdräkten och dom som ljuger...
(sa alltid mina dykinstruktörer)
Det finns två sorters dykare, dom som pinkat i våtdräkten och dom som ljuger...
(sa alltid mina dykinstruktörer)