Quote from Fredric Lagerström on 7 August 2008, 00:02Nöden har ingen toarulle. Men löv finns i guds natur.
Nöden har ingen toarulle. Men löv finns i guds natur.
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 05:10> Men om man får typ explosiv diarré har man inget val, tror jag!
Nja, det tror jag inte den här killen håller med om:
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=128&a=423041&ref=rssMen jösses vad känsliga folk är då...
> Men om man får typ explosiv diarré har man inget val, tror jag!
Nja, det tror jag inte den här killen håller med om:
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=128&a=423041&ref=rss
Men jösses vad känsliga folk är då...
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 08:38Han vann inte! Hoppas att tog PB. Var det värt det??? Kan jag väl aldrig tro!!!! (t-)
Han vann inte! Hoppas att tog PB. Var det värt det??? Kan jag väl aldrig tro!!!! (t-)
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 08:50Kan du inte ta bort den bilden, tycker det känns olustigt att fortsätta hänga ut honom på det här sättet.
Kan du inte ta bort den bilden, tycker det känns olustigt att fortsätta hänga ut honom på det här sättet.
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 09:10Håller med Anders.
Håller med Anders.
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 09:26Ja, snälla Rasmus ta bort bilden.
Ja, snälla Rasmus ta bort bilden.
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 09:49Han nådde sitt mål har jag för mig iaf. Tycker synd om honom, har fått bilden på mailen som "skojmail"
Håller med om att det är dags att peta bort bilden.
Han nådde sitt mål har jag för mig iaf. Tycker synd om honom, har fått bilden på mailen som "skojmail"
Håller med om att det är dags att peta bort bilden.
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 10:36"Hänga ut"? Killen var ju hur säker som helst när han var med i TV efteråt.
"Du tänkte inte på att stanna och duscha av dej?"
"Nä, förlorar man ju tid på ju!"Han kan sträcka på sej idag tycker jag
"Hänga ut"? Killen var ju hur säker som helst när han var med i TV efteråt.
"Du tänkte inte på att stanna och duscha av dej?"
"Nä, förlorar man ju tid på ju!"
Han kan sträcka på sej idag tycker jag
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 11:31Håller med Peter. Jag tror inte han bryr sig för aggerandet ligger i hans ideologi. Man får aldrig "lära" hjärnan att det är OK att bryta. Han var medveten om vad han gjorde och att folk tycker det är jobbigt att se bilden är för att de, rent mentalt, int
Håller med Peter. Jag tror inte han bryr sig för aggerandet ligger i hans ideologi. Man får aldrig "lära" hjärnan att det är OK att bryta. Han var medveten om vad han gjorde och att folk tycker det är jobbigt att se bilden är för att de, rent mentalt, int
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 11:47Andreas:
"att folk tycker det är jobbigt att se bilden är för att de, rent mentalt, inte skulle klara att göra samma sak"Nja, jag tycker det är jobbigt att se bilden för att jag inte skulle vilja springa tillsamamns med någon som har diarré rinnande öve
Andreas:
"att folk tycker det är jobbigt att se bilden är för att de, rent mentalt, inte skulle klara att göra samma sak"
Nja, jag tycker det är jobbigt att se bilden för att jag inte skulle vilja springa tillsamamns med någon som har diarré rinnande öve