Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningAja Baja-maja
You need to log in to create posts and topics.

Jag håller också med om det där att man inte ska lära hjärnan ett det är OK att bryta. Min hjärna hittar på de mest absurda symptom och krämpor bara för att jag ska stanna.

I våras hade jag värsta problemet med magen. På stockholm marathon fick jag prov

Låter som Granlund har en historia oberättad...

När det gäller magen så har jag haft problem, men det har börjat bli bättre genom att jag kommit underfund med mat och tider. Man får experimentera lite. Tror många trillar ditpå lopp fö ratt de kör mat de

Nejdå, så illa var det inte men jag var nödig under nästan 1/3 av simningen på Kalmar Triathlon ifjol. Det var ganska svårt att simma då...

Men på kalmar rundar man uppe på land? Då kan man väl allid smita in i en maja?

Japp, det kan man men jag var redan ute på tredje rundan. Att vända och simma emot alla andra tilltalade inte...

Nej då får de vara riktigt illa.

Och lägga lite "sjöminor" var det aldrig fråga om va...?

Det är våtdräkt som gäller ju... Kan bli lite nasty i växlingen sen.

Först och främst: Robert, ingen fara! 🙂

Jag har försökt att experimentera lite med kosten, men inte kunnat dra några otvetydiga slutsater. Den enda verkar vara att när det är fullt så måste något ut, och det verkar ju logiskt. Dricker precis som jag sk

Jennie: Om jag hade dina problem, dvs att magen sköter sig för sällan, skulle jag om det var så inför en tävling ta ett mildare lavemang kvällen innan loppet. Sedan skulle jag ta immodium innan tävlingen. Alltså absolut inget att hålla på med inför tränin