Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 18:35Jennie: Ta två Immodiumtabletter en timme innan start när du ska tävla och det verkligen är viktigt att magen håller sig i schack. Det är helt ofarligt och funkar klockrent. Du behöver inte vara orolig utan kan slappna av och du behöver absolut inte sprin
Jennie: Ta två Immodiumtabletter en timme innan start när du ska tävla och det verkligen är viktigt att magen håller sig i schack. Det är helt ofarligt och funkar klockrent. Du behöver inte vara orolig utan kan slappna av och du behöver absolut inte sprin
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 20:27Fia-Lotta
Låter som ett bra tips om man ser till resultatet Du "lovar" men vad är Immodiumtabletter?
Fia-Lotta
Låter som ett bra tips om man ser till resultatet Du "lovar" men vad är Immodiumtabletter?
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 20:42Jag brukar slappna av på toaletten.
Jag brukar slappna av på toaletten.
Quote from Elias Engqvist on 5 August 2008, 20:52Jag brukar inte heller springa på toa - men sen springer jag jättebra!
Jag brukar inte heller springa på toa - men sen springer jag jättebra!
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 21:38Harald: Det är ett medel mot diarré. Stoppande alltså.
Harald: Det är ett medel mot diarré. Stoppande alltså.
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 08:37Jag minns en resa till Turkiet där en annan svensk som vi träffade var risig i kistan och tog Imodium... jag kommer inte ihåg hur många han tog men han hade sedan vissa problem med att gå på toa överhuvudtaget, minns att han suttit och klämt ett par timma
Jag minns en resa till Turkiet där en annan svensk som vi träffade var risig i kistan och tog Imodium... jag kommer inte ihåg hur många han tog men han hade sedan vissa problem med att gå på toa överhuvudtaget, minns att han suttit och klämt ett par timma
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 13:44Gäller att ta sig tid för toaköer så att man hinner i tid till sin start.
Olika hur man fungerar, en del kniper till av stress så magen mer eller mindre stannar, andra så börjar tarmarna jobba som galet på. Gäller att upptäcka vilken sort man är och tajm
Gäller att ta sig tid för toaköer så att man hinner i tid till sin start.
Olika hur man fungerar, en del kniper till av stress så magen mer eller mindre stannar, andra så börjar tarmarna jobba som galet på. Gäller att upptäcka vilken sort man är och tajm
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 21:17Ja Thomas, det stämmer att tarmarna liksom "somnar" av Immodium. Tar i regel ca 1 dygn för dom att vakna igen efter två tabletter.
Ja Thomas, det stämmer att tarmarna liksom "somnar" av Immodium. Tar i regel ca 1 dygn för dom att vakna igen efter två tabletter.
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 21:21För min del så sätter konditionsträning rejäl fart på min mage/tarm. Det är delvis jetdrift på cykeln vissa stunder... 😉
Har aldrig behövt skita under en runda, märkligt nog, men jag vet ändå inte hur jag skulle lösa det. Jag fixar inte att sätta mig på
För min del så sätter konditionsträning rejäl fart på min mage/tarm. Det är delvis jetdrift på cykeln vissa stunder... 😉
Har aldrig behövt skita under en runda, märkligt nog, men jag vet ändå inte hur jag skulle lösa det. Jag fixar inte att sätta mig på
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 23:44Men om man får typ explosiv diarré har man inget val, tror jag!
Men om man får typ explosiv diarré har man inget val, tror jag!