Quote from Guest on 20 April 2010, 19:07http://traningslara.se/blogg/vatten-vs-sportdryck/
http://traningslara.se/blogg/lat-dig-inte-luras-av-marknadsforing/Så varför slösa bort dina pengar på sådant?
En billig sportdryck, som fungerar lika bra som svindyr köpt sportdryck, kan man enkelt bla
http://traningslara.se/blogg/vatten-vs-sportdryck/
http://traningslara.se/blogg/lat-dig-inte-luras-av-marknadsforing/
Så varför slösa bort dina pengar på sådant?
En billig sportdryck, som fungerar lika bra som svindyr köpt sportdryck, kan man enkelt bla
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 19:17Placeboeffekten ska iofs inte underskattas men det är säkert sant.
Själv kör jag med en dryck som egentligen är avsedd för recovery, den är lagom äcklig så jag inte okynnesdricker
Placeboeffekten ska iofs inte underskattas men det är säkert sant.
Själv kör jag med en dryck som egentligen är avsedd för recovery, den är lagom äcklig så jag inte okynnesdricker
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 19:19Lyckas aldrig få mina egna blandningar att smaka lika förträffligt som Enervit G. Så jag kör på med den. Magen kommer dessutom riktigt bra överens med den.
Lyckas aldrig få mina egna blandningar att smaka lika förträffligt som Enervit G. Så jag kör på med den. Magen kommer dessutom riktigt bra överens med den.
Quote from Charlotte Skoglund on 20 April 2010, 19:55en 50cl cola som en bara dricker upp hälften och slår resten i flaskan och fyller upp resten med vatten brukar funka för mig
perfa då en tar ett stop på ngn mack då man är ute och hojjar
en 50cl cola som en bara dricker upp hälften och slår resten i flaskan och fyller upp resten med vatten brukar funka för mig
perfa då en tar ett stop på ngn mack då man är ute och hojjar
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 20:38Vet inte om vatten med lite vanligt socker o en gnutta salt, smaksatt med utspätt juicekoncentrat är så optimalt. Men billigt o helt ok att dricka.
Vet inte om vatten med lite vanligt socker o en gnutta salt, smaksatt med utspätt juicekoncentrat är så optimalt. Men billigt o helt ok att dricka.
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 21:47>"vatten med lite vanligt socker"
Vanligt socker tas inte upp lika effektivt som druvsocker (säljes som "Dextropur").
Däremot blir det ju ännu billigare med vanligt socker.
I första hand är det ju kolhydrater man behöver.----------
Att det ändå säljs s
>"vatten med lite vanligt socker"
Vanligt socker tas inte upp lika effektivt som druvsocker (säljes som "Dextropur").
Däremot blir det ju ännu billigare med vanligt socker.
I första hand är det ju kolhydrater man behöver.
----------
Att det ändå säljs s
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 22:50Om jag dricker några gånger under ett pass på flera timmar kanske inte snabbheten i upptaget är så kritisk?
Om jag dricker några gånger under ett pass på flera timmar kanske inte snabbheten i upptaget är så kritisk?
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 10:12Jag blandar för det mesta själv - men poängen med att köpa färdigblandat är väl just att man slipper slabba runt i köket. Bara rent sockervatten med lite salt i smakar rätt urkigt så någon smaksättning behövs. Själv brukar jag helt enkelt blanda till lite
Jag blandar för det mesta själv - men poängen med att köpa färdigblandat är väl just att man slipper slabba runt i köket. Bara rent sockervatten med lite salt i smakar rätt urkigt så någon smaksättning behövs. Själv brukar jag helt enkelt blanda till lite
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 10:17Jag kör med ett mellanting. Jag blandar dryck från färdigt pulver, Dalblads Loadex, vilket jag tycker funkar finfint. 🙂
Jag kör med ett mellanting. Jag blandar dryck från färdigt pulver, Dalblads Loadex, vilket jag tycker funkar finfint. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 10:46Blandar också från färdigt pulver. Inte för att jag tror att det är en mirakelmedicin men det är bekvämt, enkelt och smakar bättre än de försök på hemmagjord sportdryck jag gjort. Dessutom blir det inte så farligt dyrt om man köper storpack.
Blandar också från färdigt pulver. Inte för att jag tror att det är en mirakelmedicin men det är bekvämt, enkelt och smakar bättre än de försök på hemmagjord sportdryck jag gjort. Dessutom blir det inte så farligt dyrt om man köper storpack.