Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 20:44Annars finns det mineraler o spårämnen i en balanserad kost.
Annars finns det mineraler o spårämnen i en balanserad kost.
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 21:33Kanske skulle testa det med;)
Kanske skulle testa det med;)
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 08:44Instämmer med David. Jag tror inte så mycket på alla dessa tillsatser; MÖJLIGTVIS att en stenhårt tränande elitidrottare kan behöva tillskott i form av vitaminer och mineraler utöver sin kost, men för 99,99 % av oss här på Funbeat klarar vi oss sannolikt
Instämmer med David. Jag tror inte så mycket på alla dessa tillsatser; MÖJLIGTVIS att en stenhårt tränande elitidrottare kan behöva tillskott i form av vitaminer och mineraler utöver sin kost, men för 99,99 % av oss här på Funbeat klarar vi oss sannolikt
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 08:51Jag kör med grönt te (bryggt på kvalitetste från Japan, lösa blad, "first pick", "shaded" ).
Shaken, not stirred.
Jag kör med grönt te (bryggt på kvalitetste från Japan, lösa blad, "first pick", "shaded" ).
Shaken, not stirred.
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 09:00http://www.svd.se/nyheter/inrikes/sportdrycker-forstor-effekten-av-traning_2856899.svd
Längre än 8 mils pass, Dextropur smaksatt med hallonsaft annars går ekipaget på H2O.
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/sportdrycker-forstor-effekten-av-traning_2856899.svd
Längre än 8 mils pass, Dextropur smaksatt med hallonsaft annars går ekipaget på H2O.
Quote from Lena O on 22 April 2010, 10:25Jag tror att de flesta på Funbeat har större koll på de tillsatser som finns i sportdryck än de som finns i en sk. välbalanserad diet.
Jag tror att de flesta på Funbeat har större koll på de tillsatser som finns i sportdryck än de som finns i en sk. välbalanserad diet.
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 10:28Jag vet att jag inte har, har haft eller kommer ha en balanserad diet så jag petar i mig det jag tror mig behöva i form av tabletter eller drycker. Naturligtvis är detta inte optimalt men det är som det är.
Jag vet att jag inte har, har haft eller kommer ha en balanserad diet så jag petar i mig det jag tror mig behöva i form av tabletter eller drycker. Naturligtvis är detta inte optimalt men det är som det är.
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 10:59Andrew+1
Andrew+1
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 13:01"Jag vet att jag inte har, har haft eller kommer ha en balanserad diet så jag petar i mig det jag tror mig behöva i form av tabletter eller drycker. Naturligtvis är detta inte optimalt men det är som det är. "
Det är hedrande av dig att erkänna att du ät
"Jag vet att jag inte har, har haft eller kommer ha en balanserad diet så jag petar i mig det jag tror mig behöva i form av tabletter eller drycker. Naturligtvis är detta inte optimalt men det är som det är. "
Det är hedrande av dig att erkänna att du ät
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 13:03Andrew> Jag tror ändå att du har större chans att få i dig ungefär det du behöver genom att variera kosten än genom att chansa på att diverse sportprodukter i form av barer, drycker, tabletter etc. ger rätt balans.
Men... teori och praktik är inte allti
Andrew> Jag tror ändå att du har större chans att få i dig ungefär det du behöver genom att variera kosten än genom att chansa på att diverse sportprodukter i form av barer, drycker, tabletter etc. ger rätt balans.
Men... teori och praktik är inte allti