Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 13:29Då köper jag hellre ett par plasthjul för alla pengar som jag sparar in genom att äta en mazarin vid behov istället för en massa pulverdricka och bars.
Då köper jag hellre ett par plasthjul för alla pengar som jag sparar in genom att äta en mazarin vid behov istället för en massa pulverdricka och bars.
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 13:42Har svårt att argumentera mot det...
Har svårt att argumentera mot det...
Quote from Lena O on 22 April 2010, 14:06Jag har börjat att ifrågesätta detta med välfyllda depåer.
Jag har börjat att ifrågesätta detta med välfyllda depåer.
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 14:14Det kostar inte så mycket att blanda från druvsockerpulver.
Samtidigt som jag själv gör så, och sparar en del pengar på det, lägger jag och många andra motionärer stora pengar andra prylar.
Jag själv har just inhandlat diverse cykelkläder, hjälm mm. vi
Det kostar inte så mycket att blanda från druvsockerpulver.
Samtidigt som jag själv gör så, och sparar en del pengar på det, lägger jag och många andra motionärer stora pengar andra prylar.
Jag själv har just inhandlat diverse cykelkläder, hjälm mm. vi
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 14:59Jag noterar ett par saker med tråden.
Det är mest killar som har svårt att skaffa tillräckligt mycket husmanskost att klara dagsbehovet.
Är ni singlar allihopa?
Har man barn i huset, så är man motiverad till att ordna med bra kost.
Har barnen flyttat
Jag noterar ett par saker med tråden.
Det är mest killar som har svårt att skaffa tillräckligt mycket husmanskost att klara dagsbehovet.
Är ni singlar allihopa?
Har man barn i huset, så är man motiverad till att ordna med bra kost.
Har barnen flyttat
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 15:14David +1 på den 🙂
Om man har så stora kostnader för sportdryck och bars och man tjänar "massa" pengar på att blanda egen.... Ja, då tycker jag nog att man har problemet att man häller i sig alldeles för mycket söt dryck generellt. Oavsett om det är fä
David +1 på den 🙂
Om man har så stora kostnader för sportdryck och bars och man tjänar "massa" pengar på att blanda egen.... Ja, då tycker jag nog att man har problemet att man häller i sig alldeles för mycket söt dryck generellt. Oavsett om det är fä
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 16:35Jag har inga större problem med att få i mig husmanskost som täcker mina behov av näring. Jag har däremot stora problem med att få i mig husmanskost när jag sitter på cykeln. Personligen dricker jag vatten på kortare turer och i början av längre. Om jag v
Jag har inga större problem med att få i mig husmanskost som täcker mina behov av näring. Jag har däremot stora problem med att få i mig husmanskost när jag sitter på cykeln. Personligen dricker jag vatten på kortare turer och i början av längre. Om jag v