Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELAllmän snacktråd
You need to log in to create posts and topics.

Här har man varit borta i 5 dagar och har över 600 inlägg att läsa. Jag undrar vad i alla gör på dagarna för hinna med att jobba har jag svårt att tro att man skulle hinna med om man ska hänga med här.

sitter på trainern med datorn farmför mig...

Så pass? 🙂 Jag brukar ta motionscykeln med ett serieavsnitt, det funkar finfint, speciellt nu när jag är uppe i 37min :s Kommer sluta öka vid 40. 🙂

Vackert väder idag?

Magnus jag synar 😉

flinar...skulle aldrig sitta på trinern med datorn...det skulle nämligen inte gå...en svettsjö i tangentbordet.... nej just nu sitter jag på café...eller rättare sagt Kina hak och väntar på att gå möte

Jag är ju så där... Naiv ? Tror på vad folk säger, jag ser inte varför folk ska ljuga, för säger du inte att du skojar i meningen efter så ja 😉

Men men, är väl insnöad på det viset kanske? :s

Det här med trainer.. går det på nåt sätt att hålla reda på hur LÅNGT man cyklar förutom att sätta cykeldatorkopplingen på bakhjulet? Finns det såna funktioner på trainers? (Borde det iofs göra..)

Edit: jag är grymt bra på att svara på mina egna frågor.

Flinar...det är ju ganska uppenbart att jag inte sitter på en trainer dagarna i enda....det var ett skämt helt enkelt

Det var nog inte så att jag trodde du satt på trainern 24/7 😉

Men frågan kvarstår väl lite 😀

Skrattar...egen företagre...har varit mellan två uppdrag....