Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 14:26Hehe dåså 😉
Hehe dåså 😉
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 16:11fast nu är det slut på ledigheten...
fast nu är det slut på ledigheten...
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 16:14och vem ska du jobba för då??
och vem ska du jobba för då??
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 16:18för ett bra företag mnen kommer fortfarande jobba som egen...men de vill anställa mig...får se hur jag gör på sikt
för ett bra företag mnen kommer fortfarande jobba som egen...men de vill anställa mig...får se hur jag gör på sikt
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 16:20Jag tror Lisa undrar VEM du fick komma på anställningsintervju till 😉
Apropå vad-det-nu-va (orkar inte leta upp) din strukturella kreativa horisontella förmåga....
Jag tror Lisa undrar VEM du fick komma på anställningsintervju till 😉
Apropå vad-det-nu-va (orkar inte leta upp) din strukturella kreativa horisontella förmåga....
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 16:23Ha ha letar fortfarande efter någon som trycker upp mig mot väggen och börjar kyssa mig....hum Lisa...i ditt fall blir det ett träd i skogen i Hellas (H)
Ha ha letar fortfarande efter någon som trycker upp mig mot väggen och börjar kyssa mig....hum Lisa...i ditt fall blir det ett träd i skogen i Hellas (H)
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 16:26Ok, eller ner i en lerpöl?
Eller mot en berghäll??Vill bara rada upp mina alternativ, så att du vet....
Ok, eller ner i en lerpöl?
Eller mot en berghäll??
Vill bara rada upp mina alternativ, så att du vet....
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 16:26Eller varför inte i ett dike...
Mitt företag anställer inte just nu iaf. Man har ju som trevligast på lunchrasten, snarare än på jobbet i alla fall (#)
Hoppsan: så väl jag kände Lisa, hon hann svara under tiden men jag visste minsann. Hellas lera är all
Eller varför inte i ett dike...
Mitt företag anställer inte just nu iaf. Man har ju som trevligast på lunchrasten, snarare än på jobbet i alla fall (#)
Hoppsan: så väl jag kände Lisa, hon hann svara under tiden men jag visste minsann. Hellas lera är all
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 16:28RIGHT Carina 😉
RIGHT Carina 😉
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 16:31Det är bra med alternativ... jag lägger mig i ett dike och ser oskuldsfull ut
Det är bra med alternativ... jag lägger mig i ett dike och ser oskuldsfull ut