Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 16:32Ska du inte tassa liiite i alla fall - tjejer gillar nog känslan av att ha jagat ikapp ett bra kap, inte kasta sig över första dikes-våpet (H)
Ska du inte tassa liiite i alla fall - tjejer gillar nog känslan av att ha jagat ikapp ett bra kap, inte kasta sig över första dikes-våpet (H)
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 16:34Flinar...SNälla pojkar får inte kyssa vackra flickor...och Lisa verkar vacker så...hon får först cykla i kapp mig!
Flinar...SNälla pojkar får inte kyssa vackra flickor...och Lisa verkar vacker så...hon får först cykla i kapp mig!
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 16:35åH Magnus... du vet att jag tänder till på utmaningar....
När får jag cykla i kapp dig??
åH Magnus... du vet att jag tänder till på utmaningar....
När får jag cykla i kapp dig??
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 16:40När du är frisk 😀
När du är frisk 😀
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 16:40GET A ROOM! 😉
GET A ROOM! 😉
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 16:42NEj då...vi skall cykla 😀 SEN trillar jag i diket
NEj då...vi skall cykla 😀 SEN trillar jag i diket
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 16:48OK, jag jobbar på o bli frisk!!
Sen ska vi CYKLA!!
OK, jag jobbar på o bli frisk!!
Sen ska vi CYKLA!!
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 17:34Jösses vad mycket ni skrivit idag. Hade 250 olästa inlägg sedan igår kväll och de flesta från singelgruppen. Tog så lång tid att komma igenom alla, så nu får jag se till att springa fortare på min runda för att hinna med. Borde redan ha varit iväg:-)
Jösses vad mycket ni skrivit idag. Hade 250 olästa inlägg sedan igår kväll och de flesta från singelgruppen. Tog så lång tid att komma igenom alla, så nu får jag se till att springa fortare på min runda för att hinna med. Borde redan ha varit iväg:-)
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 17:35Här kommer ett till!
Här kommer ett till!
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 21:05Det är ju underbart, som en fritidsgård ha ha! Tv och böcker är bara att glömma, man vill ju inte missa påhoppen och presumtiva påsättningar.....hö hö som Lömskingen brukar skriva
Det är ju underbart, som en fritidsgård ha ha! Tv och böcker är bara att glömma, man vill ju inte missa påhoppen och presumtiva påsättningar.....hö hö som Lömskingen brukar skriva