Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 22:36Helt rätt Mica,
keep the dream alive 😉
Helt rätt Mica,
keep the dream alive 😉
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 22:42Nja jag tycker nog risken är större att andra är spekulanter på ett ligg. Jag har redan insett att jag med svårighet skulle hamna i den situationen. Men att se andras koppleri och driftsbegär är askul! Så kör hårt, jag har redan misslyckats i livets tombo
Nja jag tycker nog risken är större att andra är spekulanter på ett ligg. Jag har redan insett att jag med svårighet skulle hamna i den situationen. Men att se andras koppleri och driftsbegär är askul! Så kör hårt, jag har redan misslyckats i livets tombo
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 22:51jösses, du blir ordförande i subsingelgruppen för dåligt självförtroende
jösses, du blir ordförande i subsingelgruppen för dåligt självförtroende
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 22:52Japp! Självordinerad kur som botemedel hi hi!
Japp! Självordinerad kur som botemedel hi hi!
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 01:25På tal om självförtroende! Jag hade bästa kompisen förbi idag, vi har inte träffats på en månad, jag drog upp tröjan och visade magen för henne 😛 Hon blev chockad att jag gått ner så i omfång på så kort tid o/
På tal om självförtroende! Jag hade bästa kompisen förbi idag, vi har inte träffats på en månad, jag drog upp tröjan och visade magen för henne 😛 Hon blev chockad att jag gått ner så i omfång på så kort tid o/
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 10:31wohooo, way to go Majsan 😀
Bra jobbat och visst känns det bra när någon som inte sett en på ett tag kommenterar skillnader som man själv kanske inte ser på samma sätt eftersom man tycker att det tar sån tiiiiiiiid 🙂
wohooo, way to go Majsan 😀
Bra jobbat och visst känns det bra när någon som inte sett en på ett tag kommenterar skillnader som man själv kanske inte ser på samma sätt eftersom man tycker att det tar sån tiiiiiiiid 🙂
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 10:34Marie, dina kompisar måste tycka du är lite... spännande?
"Åh nu kommer Marie, hoppas hon behåller kläderna på den här gången"
Marie, dina kompisar måste tycka du är lite... spännande?
"Åh nu kommer Marie, hoppas hon behåller kläderna på den här gången"
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 10:41Skulle jag dra upp tröjan inför mina polare skulle de tro att jag helt tappat förståndet....
Skulle jag dra upp tröjan inför mina polare skulle de tro att jag helt tappat förståndet....
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 10:41...precis som om jag hade något att tappa....
...precis som om jag hade något att tappa....
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 13:03Haha.. 😀 Hon och jag delade ju säng förra gången vi sågs ;P och då visade jag också träningstoppen jag hade på mig (tror det är en tjejgrej) och jag hade faktiskt samma på mig nu, så det blev lite naturligt att visa magen (från sidan) för att hon skulle
Haha.. 😀 Hon och jag delade ju säng förra gången vi sågs ;P och då visade jag också träningstoppen jag hade på mig (tror det är en tjejgrej) och jag hade faktiskt samma på mig nu, så det blev lite naturligt att visa magen (från sidan) för att hon skulle