Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 21:43Och Carina är vaken! Då är vi tre........
Och Carina är vaken! Då är vi tre........
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 21:44Och Berit!! Nu är vi ju en partyskara helt plötsligt!! Nej jag skulle nog inte heller lämna.
Och Berit!! Nu är vi ju en partyskara helt plötsligt!! Nej jag skulle nog inte heller lämna.
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 21:46Micke: japp onsdag den 17:e på Akkurat
Berit: Kommer du med på onsdag?
Carina: Vad blev det för träning idag?
Micke: japp onsdag den 17:e på Akkurat
Berit: Kommer du med på onsdag?
Carina: Vad blev det för träning idag?
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 21:48Tack Hans! Vi får se om man blir insläppt om man inte ska äta. Jag får väl ta sovsäcken och slagga i bilen....
Tack Hans! Vi får se om man blir insläppt om man inte ska äta. Jag får väl ta sovsäcken och slagga i bilen....
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 21:49Apostla-hästarna.
Jag väntar på att den yngre generationen ska duna men jag får nog fasen ge upp. ZZzzz.
Apostla-hästarna.
Jag väntar på att den yngre generationen ska duna men jag får nog fasen ge upp. ZZzzz.
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 21:49Klart du blir insläppt, det är ju i första hand en pub inte en restaurang
Klart du blir insläppt, det är ju i första hand en pub inte en restaurang
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 21:50Nej, jag dyker nog inte upp - tyvärr. Jag har barn (8 & 10 år), mer eller mindre på heltid, så det där med spontanitet är inte min starka sida. Pappan finns med i bilden (vi är skilda), men bor i USA, så det är inte så lätt att få barnvaktshjälp därifrån.
Nej, jag dyker nog inte upp - tyvärr. Jag har barn (8 & 10 år), mer eller mindre på heltid, så det där med spontanitet är inte min starka sida. Pappan finns med i bilden (vi är skilda), men bor i USA, så det är inte så lätt att få barnvaktshjälp därifrån.
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 21:51Okidok, hur hittar vi varandra? Jag känner att vi ligger lite på lösa boliner kring onsdagsaktivitet. Vem blir först på plats och skickar upp en flagga med truppstandarden?
Okidok, hur hittar vi varandra? Jag känner att vi ligger lite på lösa boliner kring onsdagsaktivitet. Vem blir först på plats och skickar upp en flagga med truppstandarden?
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 21:53Det styrs nog upp ibörjan på nästa vecka.
Jag kommer dit vid ca 18,30
070-284 08 08
slå en signal när du kommer dit
Det styrs nog upp ibörjan på nästa vecka.
Jag kommer dit vid ca 18,30
070-284 08 08
slå en signal när du kommer dit