Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 13:42Jag drar in magen när jag flabbar
Jag drar in magen när jag flabbar
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 14:11Du missade tydligen poängen 😛
Du missade tydligen poängen 😛
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 14:17Det stod en ko på fältet....
Det var på-ängen
Det stod en ko på fältet....
Det var på-ängen
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 11:01Jonte sitter vid köksbordet och läser tidningen när hans fru dänger en kastrull i huvudet på honom.
- AJ, varför gör du så?
- Jag hittade en lapp i din ficka igår med namnet Jennifer på.
- Men snälla du, jag var på travet igår, hästen jag spela på hett
Jonte sitter vid köksbordet och läser tidningen när hans fru dänger en kastrull i huvudet på honom.
- AJ, varför gör du så?
- Jag hittade en lapp i din ficka igår med namnet Jennifer på.
- Men snälla du, jag var på travet igår, hästen jag spela på hett
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 11:28Och så var det han som målade staketet. Det var det som var vitt-sen.
old
Och så var det han som målade staketet. Det var det som var vitt-sen.
old
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 21:35Hello! Nu är klockan 21 och lite till. Var är alla, ska vi träffas på Söder och ta en öl eller två? Jag kan vara inne på 22 minuter bara det blir en skock galningar från FB!!
Hello! Nu är klockan 21 och lite till. Var är alla, ska vi träffas på Söder och ta en öl eller två? Jag kan vara inne på 22 minuter bara det blir en skock galningar från FB!!
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 21:39Hemma förkyld och fantastiskt uttråkad.
BILD:http://www.my-smileys.de/smileys3/Aargh.jpg
Men på onsdag är jag pigg igen 🙂
Hemma förkyld och fantastiskt uttråkad.
BILD:http://www.my-smileys.de/smileys3/Aargh.jpg
Men på onsdag är jag pigg igen 🙂
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 21:41Laddar inför morgondagens träning....å klipper med ögonen efter dagens...
Laddar inför morgondagens träning....å klipper med ögonen efter dagens...
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 21:42Hej Hans! Jag har också fått lite skit att snyta ut men jag orkar inte sitta hemma. Du verkar ju ha koll, blev det onsdag till sist? Jag kommer senare för jag har träning fram till 20:00 men sen tänkte jag trilla in till stan.
Hej Hans! Jag har också fått lite skit att snyta ut men jag orkar inte sitta hemma. Du verkar ju ha koll, blev det onsdag till sist? Jag kommer senare för jag har träning fram till 20:00 men sen tänkte jag trilla in till stan.
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 21:42Hade väl i och för sig varit kul, men jag har två såna där små korta människor boende hemma hos mig, och det är sällan en bra idé att lämna dem ensamma någon längre stund, i alla fall på natten. I och för sig är det rätt troligt att de inte skulle märka a
Hade väl i och för sig varit kul, men jag har två såna där små korta människor boende hemma hos mig, och det är sällan en bra idé att lämna dem ensamma någon längre stund, i alla fall på natten. I och för sig är det rätt troligt att de inte skulle märka a