Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELAllmän snacktråd
You need to log in to create posts and topics.

Jag har verkligen det bra med rutiner kring barnen, lag låser in dem vid 19:00 och kastar nyckeln 😉 Nej, jag skojjar. Har barn varannan vecka och det fungerar så himla bra i båda riktningarna. Tråkigt att din FD sämre hälft ska vara så långt borta. Iofs

Synd att sthlm ligger så ocentralt.

Äschh det e ju en förort till resten av Sverige!

Instämmer med Richard...

Bra Hans! Jag ringer när jag välter första vakten!

He he, det är delvis jag som är skitstöveln... 🙂 Nej, så illa är det inte, och det är väl en lång historia, men kortversion är att pappan är amerikan, och vi bodde där. Barnen har dubbla medborgarskap och är födda i USA. Det var mitt beslut att flytta t

Jag landar i Stockholm vid fem-snåret, så jag kan dyka upp på Akkurat rätt tidigt, 18-tiden. Bor inte så långt därifrån.

Jag förstår...... inte allt men en del. Man lär sig att leva med ständig närvaro av barn men det tar ett tag, och segern kommer då de börjar bli lite större. Har inte haft världen bästa möjlighet till barnvakt heller. Hur gjorde jag då? Skippade träningen

Nu ska jag ta och spela en turnering i poker tror jag. Lägger mig i soffan lirar skjortan av några fransoser (min revansch för brunnen Peugeot) och somnar framåt natten. Får se om jag hänger kvar.... annars önskar jag er alla en fantastisk singel natt 🙁

Ja, det där med att jag har "tagit" barnen ifrån deras pappa är inte något jag förväntar mig förståelse för, och det var inget lätt beslut heller. Flygbiljetterna var betalade och klara innan jag var säker på att jag ville åka, och även nu undrar man ju h