Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 09:42Grattis på födelsedagen Helena!
Vad fick du i 40-årspresent?
BILD:http://www.metrobloggen.se/UserFiles/18.2503/Image/shoppingvagn.gif
Grattis på födelsedagen Helena!
Vad fick du i 40-årspresent?
BILD:http://www.metrobloggen.se/UserFiles/18.2503/Image/shoppingvagn.gif
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 09:48Hmmm, protest avslagen, det har gått på tok för lång tid från inläggets tidpunkt! Jag tror nog fortfarande att det var LITE vin med i bilden hi hi...
Jag lovar 😉 att jag glorde allt i min makt för att inte Hans "Sheijke?" skulle skulle kasta ur sig orde
Hmmm, protest avslagen, det har gått på tok för lång tid från inläggets tidpunkt! Jag tror nog fortfarande att det var LITE vin med i bilden hi hi...
Jag lovar 😉 att jag glorde allt i min makt för att inte Hans "Sheijke?" skulle skulle kasta ur sig orde
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 09:48GRATTIS till Helena!!
Och skäms på dig, Peter... Helena har väl minst en 3-4 år kvar innan hon behöver en sån där... 🙂
GRATTIS till Helena!!
Och skäms på dig, Peter... Helena har väl minst en 3-4 år kvar innan hon behöver en sån där... 🙂
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 09:49Massor med grattis Helena!
Massor med grattis Helena!
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 09:57Vad gör ni alla en sån här fin dag? På eftermiddagen har jag tre timmar innebandy, men innan dess vill jag vara ute.
Ett förslag: Fyll termosen med kaffe och kom ut till gräsmattan ute vid Lida. Jag har läst om stället så många gånger nu, så nu tror jag
Vad gör ni alla en sån här fin dag? På eftermiddagen har jag tre timmar innebandy, men innan dess vill jag vara ute.
Ett förslag: Fyll termosen med kaffe och kom ut till gräsmattan ute vid Lida. Jag har läst om stället så många gånger nu, så nu tror jag
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 10:02Har just skickat in anmälan till Stockholm Marathon 2009 så nu är jag helt slut.. ska nog ändå ta 10 km runt Flaten i em.
Har just skickat in anmälan till Stockholm Marathon 2009 så nu är jag helt slut.. ska nog ändå ta 10 km runt Flaten i em.
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 10:03Lida är trevligt! Fast hur har du lyckats undvika Lida om du är orienterare?! 🙂 Trodde det var obligatoriskt att man var där minst en gång per säsong... Fast för egen del kan det ju bero på att Lida låg på samma karta som "min" klubbstuga (Harbrostugan)
Lida är trevligt! Fast hur har du lyckats undvika Lida om du är orienterare?! 🙂 Trodde det var obligatoriskt att man var där minst en gång per säsong... Fast för egen del kan det ju bero på att Lida låg på samma karta som "min" klubbstuga (Harbrostugan)
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 10:09Jo jag har varit där men inte varit ute på cykelslingorna. Tänkte kika på hur och var de är.
Det jag minns av stället var en barre, en parkering och stor grön plätt. Plätten benämns som slalombacke? När jag sen lokaliserat slingorna ska jag alldeles utma
Jo jag har varit där men inte varit ute på cykelslingorna. Tänkte kika på hur och var de är.
Det jag minns av stället var en barre, en parkering och stor grön plätt. Plätten benämns som slalombacke? När jag sen lokaliserat slingorna ska jag alldeles utma
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 10:12Fråga till Lidaistas:
Finns det någon informationstavla om hur slingorna går ute på Lida? Jag har kollat de som ligger upplagda via Google här på FB men de är lite luriga att ha med sig.
Fråga till Lidaistas:
Finns det någon informationstavla om hur slingorna går ute på Lida? Jag har kollat de som ligger upplagda via Google här på FB men de är lite luriga att ha med sig.
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 10:16om det är samma slingor som man åker längdskidor på så är de väldigt bra utmärkta på tavla till höger om huset/restaurangen.. från parkeringen går man vägen rakt upp bakom ladan. Lätt som en plätt.
om det är samma slingor som man åker längdskidor på så är de väldigt bra utmärkta på tavla till höger om huset/restaurangen.. från parkeringen går man vägen rakt upp bakom ladan. Lätt som en plätt.