Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 10:19Åhhh tack, då ska jag brassa java och dra ut och titta! Om någon av er kommer ut, spring och skrik och gör fågeldansen var 3:dje minut så jag känner igen er 😀 eller så håller ni utkik efter en volvo C30 med regnr CDU någontig (hyrbil) Jag kommer nog ha e
Åhhh tack, då ska jag brassa java och dra ut och titta! Om någon av er kommer ut, spring och skrik och gör fågeldansen var 3:dje minut så jag känner igen er 😀 eller så håller ni utkik efter en volvo C30 med regnr CDU någontig (hyrbil) Jag kommer nog ha e
Quote from Jan Lundquist on 14 September 2008, 10:32"Hans "Sheijke?"
Inga fel på Scheike, han har en förbaskat fin gård där uppe i Stjärnfors. Jag startade min vandring därifrån igår 🙂
Pga vandringen igår blir det inga stora övningar idag. Ska nog hyra en bredbandsfilm tror jag.
"Hans "Sheijke?"
Inga fel på Scheike, han har en förbaskat fin gård där uppe i Stjärnfors. Jag startade min vandring därifrån igår 🙂
Pga vandringen igår blir det inga stora övningar idag. Ska nog hyra en bredbandsfilm tror jag.
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 11:30Tack för gratulationer! Jag har fått presentkort både till Runners store, löplabbet och Stadium. Verkar som folk tror att jag tränar..
Tack för gratulationer! Jag har fått presentkort både till Runners store, löplabbet och Stadium. Verkar som folk tror att jag tränar..
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 14:15Carina, Helena S, Micke m fl.
Jag vill bara poäntera att det var Helena S som tog upp smisk-spåret.
Och läser man i hennes profil så står det att hon bor på en gård på landet
med två andra kvinnor och en lite äldre man......
Carina, Helena S, Micke m fl.
Jag vill bara poäntera att det var Helena S som tog upp smisk-spåret.
Och läser man i hennes profil så står det att hon bor på en gård på landet
med två andra kvinnor och en lite äldre man......
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 15:04Va????
Här blir man förtalad utan att man har en aning om det!!
Hans, du har nog tittat på någon annans profil och sen
lagt till lite egna fantasier..eller? 😉
Va????
Här blir man förtalad utan att man har en aning om det!!
Hans, du har nog tittat på någon annans profil och sen
lagt till lite egna fantasier..eller? 😉
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 17:09Ha ha jag vet inte vad jag ska säga!! Kan bara erkänna att jag är sönder"smiskad" på mina lår och skinkor just nu. Har spelat innebandy 2 timmar och är man back så är man!! Nu är det fullt med röda runda ringar....kan inte påstå att det är skönt..... Undr
Ha ha jag vet inte vad jag ska säga!! Kan bara erkänna att jag är sönder"smiskad" på mina lår och skinkor just nu. Har spelat innebandy 2 timmar och är man back så är man!! Nu är det fullt med röda runda ringar....kan inte påstå att det är skönt..... Undr
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 17:30Micael, det där är en sjua på kink-o-metern! 🙂
Micael, det där är en sjua på kink-o-metern! 🙂
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 17:36Grymt hög rating, Tack!! Inte kinky men kanske skinky? Du har kanske rätt, jag har hittat en böjelse ha ha!! Fan vad det svider de första minutrarna, nu gör det inte ont, ser bara för jävligt ut. (inga foton)
Grymt hög rating, Tack!! Inte kinky men kanske skinky? Du har kanske rätt, jag har hittat en böjelse ha ha!! Fan vad det svider de första minutrarna, nu gör det inte ont, ser bara för jävligt ut. (inga foton)
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 18:33Va!!!!
Helena S
Har du ändrat profilen nu?
BILD:http://www.my-smileys.de/smileys3/biggrin_6.gifeller så var det jag som hade hallisar....
Va!!!!
Helena S
Har du ändrat profilen nu?
BILD:http://www.my-smileys.de/smileys3/biggrin_6.gif
eller så var det jag som hade hallisar....
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 18:35Micke, bra att du tränat på att ta stryk,
jag kommer nämnligen presentera mig i ditt namn på onsdag sedan
säger jag det är du som är Hans
😉
Micke, bra att du tränat på att ta stryk,
jag kommer nämnligen presentera mig i ditt namn på onsdag sedan
säger jag det är du som är Hans
😉