Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 18:38Hans, vad hade du i glaset igår kväll egentligen?! Eller har du varit ute och plockat några konstiga svampar den här helgen, kanske...? Dags att hålla dig till de där gula trattformade svamparna och låta bli alla andra sorter, och se om de där hallucinati
Hans, vad hade du i glaset igår kväll egentligen?! Eller har du varit ute och plockat några konstiga svampar den här helgen, kanske...? Dags att hålla dig till de där gula trattformade svamparna och låta bli alla andra sorter, och se om de där hallucinati
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 18:42Äntligen, jaaa så gör vi! Vi strular till allting så det blir svårt att ta sig ur! Tar du min böter, så jag kan ödsla pengar på fnitterdrinkar till damerna? 😀
Äntligen, jaaa så gör vi! Vi strular till allting så det blir svårt att ta sig ur! Tar du min böter, så jag kan ödsla pengar på fnitterdrinkar till damerna? 😀
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 18:47Hans, du och jag var ju överens om att inte säga nåt om hur vi lever på landet och så..till de andra här...du vet hur det blir...de kommer inte att förstå...
Hans, du och jag var ju överens om att inte säga nåt om hur vi lever på landet och så..till de andra här...du vet hur det blir...de kommer inte att förstå...
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 18:55Bara nyfiken - vad reggar ni eran "träning" som då, Helena...? Jag kikade i listan över aktiviteter som går att regga som träning, och det finns ju några grejer man funderar på vad det egentligen är som avses, tex. Booty Express, Submission Wrestling och
Bara nyfiken - vad reggar ni eran "träning" som då, Helena...? Jag kikade i listan över aktiviteter som går att regga som träning, och det finns ju några grejer man funderar på vad det egentligen är som avses, tex. Booty Express, Submission Wrestling och
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 19:35Berit: Det var bara cola i glaset igår
Jag får väl skylla på förkylningen eller nått....
Berit: Det var bara cola i glaset igår
Jag får väl skylla på förkylningen eller nått....
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 19:38Helena S:
jag säger inget
BILD:http://www.my-smileys.de/smileys3/54_3.gif
Helena S:
jag säger inget
BILD:http://www.my-smileys.de/smileys3/54_3.gif
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 19:41Micael var du ute vid Lida o spanade på MTB-spåren??
Micael var du ute vid Lida o spanade på MTB-spåren??
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 19:42Hans, panik! Det lilla bollen blåser bubblor med snoppen!!!
Hans, panik! Det lilla bollen blåser bubblor med snoppen!!!
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 19:44oj, Berit, den listan låter avancerad, har inte vågat titta på den ens..
För mej är det vanlig hederlig löpning som gäller. Resten får ni andra hållas med bäst ni orkar, och pallar att tänka ut hur det stavas...(H)
oj, Berit, den listan låter avancerad, har inte vågat titta på den ens..
För mej är det vanlig hederlig löpning som gäller. Resten får ni andra hållas med bäst ni orkar, och pallar att tänka ut hur det stavas...(H)
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 19:54Ja, då blir det ju onekligen en ny vinkling på det där med vad skillnaden mellan joggning och löpning är... 🙂 Men, jag tror vi hoppar över den diskussionen idag. Verkar lugnast!
Ja, då blir det ju onekligen en ny vinkling på det där med vad skillnaden mellan joggning och löpning är... 🙂 Men, jag tror vi hoppar över den diskussionen idag. Verkar lugnast!