Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELAllmän snacktråd
You need to log in to create posts and topics.

Hans, vad hade du i glaset igår kväll egentligen?! Eller har du varit ute och plockat några konstiga svampar den här helgen, kanske...? Dags att hålla dig till de där gula trattformade svamparna och låta bli alla andra sorter, och se om de där hallucinati

Äntligen, jaaa så gör vi! Vi strular till allting så det blir svårt att ta sig ur! Tar du min böter, så jag kan ödsla pengar på fnitterdrinkar till damerna? 😀

Hans, du och jag var ju överens om att inte säga nåt om hur vi lever på landet och så..till de andra här...du vet hur det blir...de kommer inte att förstå...

Bara nyfiken - vad reggar ni eran "träning" som då, Helena...? Jag kikade i listan över aktiviteter som går att regga som träning, och det finns ju några grejer man funderar på vad det egentligen är som avses, tex. Booty Express, Submission Wrestling och

Berit: Det var bara cola i glaset igår

Jag får väl skylla på förkylningen eller nått....

Helena S:
jag säger inget
BILD:http://www.my-smileys.de/smileys3/54_3.gif

Micael var du ute vid Lida o spanade på MTB-spåren??

Hans, panik! Det lilla bollen blåser bubblor med snoppen!!!

oj, Berit, den listan låter avancerad, har inte vågat titta på den ens..
För mej är det vanlig hederlig löpning som gäller. Resten får ni andra hållas med bäst ni orkar, och pallar att tänka ut hur det stavas...(H)

Ja, då blir det ju onekligen en ny vinkling på det där med vad skillnaden mellan joggning och löpning är... 🙂 Men, jag tror vi hoppar över den diskussionen idag. Verkar lugnast!