Quote from Catharina Brattlin on 17 November 2013, 13:00hej Victor! 🙂
överlevde du inflyttningsfesten? 🙂 Enköping var det Emma och Emil som skulle flytta till?
en veckas semester och massa med "jobb" när man kommer hem. (#) men man får ta det onda med det goda. 🙂
allt väl?
kram (L)
hej Victor! 🙂
överlevde du inflyttningsfesten? 🙂 Enköping var det Emma och Emil som skulle flytta till?
en veckas semester och massa med "jobb" när man kommer hem. (#) men man får ta det onda med det goda. 🙂
allt väl?
kram (L)
Quote from Funbeat user on 17 November 2013, 15:29🙂 hejsan Sylvia!
Jodå det har jag gjort. 🙂 har varit ute på lite upptäcktsfärd och det var ganska behövligt. 🙂
Lite ågren för att börja igen? 🙂
Kram (L)
🙂 hejsan Sylvia!
Jodå det har jag gjort. 🙂 har varit ute på lite upptäcktsfärd och det var ganska behövligt. 🙂
Lite ågren för att börja igen? 🙂
Kram (L)
Quote from Catharina Brattlin on 17 November 2013, 21:10🙂 hej!
vaddå för behövlig upptäcksfärd? 🙂
njae, ingen ångest direkt, men säkert en del att bita i när jag låser upp dörren imorrn.
jag fick iaf en bra avslutning på semestern ikväll - bokllubbsträff igen. 🙂
🙂 hej!
vaddå för behövlig upptäcksfärd? 🙂
njae, ingen ångest direkt, men säkert en del att bita i när jag låser upp dörren imorrn.
jag fick iaf en bra avslutning på semestern ikväll - bokllubbsträff igen. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 November 2013, 21:30flygfilmning. 🙂 tyvärr blev det inte någon film för det testades nya saker på kameran. brorsan vill ta högupplösta bilder 1 gång per sekund för att sen kunna använda dessa i ett program som gör stommar i 3D.
men vi vallade iaf ett gäng barn med flygfark
flygfilmning. 🙂 tyvärr blev det inte någon film för det testades nya saker på kameran. brorsan vill ta högupplösta bilder 1 gång per sekund för att sen kunna använda dessa i ett program som gör stommar i 3D.
men vi vallade iaf ett gäng barn med flygfark
Quote from Catharina Brattlin on 17 November 2013, 21:33aha, vad spännande! 🙂
nu är jag dålig på geografi, som du ju vet, men var ligger Enköping? nära hav eller sjö?
aha, vad spännande! 🙂
nu är jag dålig på geografi, som du ju vet, men var ligger Enköping? nära hav eller sjö?
Quote from Funbeat user on 17 November 2013, 21:46bild:http://vretakaningard.se/wp-content/uploads/images//karta1.jpg
🙂
bild:http://vretakaningard.se/wp-content/uploads/images//karta1.jpg
🙂
Quote from Funbeat user on 17 November 2013, 21:47Visst får man retas med parkföräldrar? 🙂
Visst får man retas med parkföräldrar? 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 17 November 2013, 21:54🙂
då får du närmare hem till din bror med fru?
🙂
då får du närmare hem till din bror med fru?
Quote from Catharina Brattlin on 17 November 2013, 21:55jag kan inte se varför man inte skulle få göra det? ungarna tyckte säkert det var hur coolt som helst? 😀
lite får man tåla. 😉
jag kan inte se varför man inte skulle få göra det? ungarna tyckte säkert det var hur coolt som helst? 😀
lite får man tåla. 😉
Quote from Funbeat user on 17 November 2013, 22:04absurt stor skillnad mot att åka ner till Norrköping! man är ju helt slut på kvällen om man gjort en tur och retur dit ner. till Enköping kan man ju åka bara för något lite större ärende utan problem på kvällen efter att man jobbat klart. deras lägenhet ä
absurt stor skillnad mot att åka ner till Norrköping! man är ju helt slut på kvällen om man gjort en tur och retur dit ner. till Enköping kan man ju åka bara för något lite större ärende utan problem på kvällen efter att man jobbat klart. deras lägenhet ä