Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumFemkolontvåAllt och inget
You need to log in to create posts and topics.

banken tycker att det är slösaktiga fruntimmer? 🙂

har du läst det här?
http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/ehsanfadakar/article17831957.ab

nej. jag är helt lost där kan jag säga. berör det dig? på vilket sätt?

jag är bara helt förvånad över hur en av Sveriges största tidningar, utan någon som helst påfölj, kan bedriva skapande av hatiska ledare utan att någon ens reagerar!
hur fan kan han komma undan med att kalla Norges kultur för något som är odefinerat värt,

AF är skräpmedia, tycker jag. allt de skriver vinklas åt endera hållet och deras medicinska och vetenskapliga reportage ska man bara ogilla! jag läser sällan AF om jag vill ha nåt vettigt att läsa.

jo jag håller med! men hur kan det vara så i Sverige att det ska få fortgå att de kan få sprida vilken skit som helst, vilket en stor del av befolkningen faktiskt tror är sant? och det gäller ju den största delen av våra tidningar. de vinklar allt enligt

jag kan tyvärr inte bidra mer i debatten än att säga att journalister är skit! när de lägger in sina egna personliga värderingar är de helt fel ute, tycker jag.

det är ungefär som en läkare skulle gissa sig till en diagnos och behandla patienten efter de

så jäkla rätt sagt!

men som journalist kan man tydligen göra precis hur man vill? oavsett om det är sanning eller inte. jag blir spyfärdig! det jag undrar är när folk ska förstå att tidningarna ljuger för dom?

man ser återigen bevis på att våra journalister i Sverige verkligen vet vad de snackar om! i Sverige sänks medelIQ för varje dag som går där frågan om ungdomar som inte har kompetens att ens för att börja gymnasiet är skitstor.

Norge hånas och dras i ski

Fasiken vad jag saknar dig när det är helg!