Quote from Funbeat user on 17 November 2013, 22:08om jag inte trodde ungarna skulle tycka det vore roligt så hade jag inte gjort det. men som du så tror jag det. 😀 föräldrarna har kanske en annan uppfattning? 🙂
jag och P har olika uppfattning. 🙂 han slutade svara på mina råd. 🙂 vill du se?
om jag inte trodde ungarna skulle tycka det vore roligt så hade jag inte gjort det. men som du så tror jag det. 😀 föräldrarna har kanske en annan uppfattning? 🙂
jag och P har olika uppfattning. 🙂 han slutade svara på mina råd. 🙂 vill du se?
Quote from Catharina Brattlin on 17 November 2013, 22:09förstår det! har de köpt lägenheten?
Samuel har nån kompis på Minecraft som bor i Enköping, så nu kan jag berätta var det ligger någonstans. 🙂
förstår det! har de köpt lägenheten?
Samuel har nån kompis på Minecraft som bor i Enköping, så nu kan jag berätta var det ligger någonstans. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 November 2013, 22:10ganska personligt för mig också så lite fundersam på om du skulle få se det.
ganska personligt för mig också så lite fundersam på om du skulle få se det.
Quote from Catharina Brattlin on 17 November 2013, 22:10föräldrar ska man ta och skita i. de är inte roligare än de gör sig själva. 😉
ja! 😀
föräldrar ska man ta och skita i. de är inte roligare än de gör sig själva. 😉
ja! 😀
Quote from Catharina Brattlin on 17 November 2013, 22:11ok, vill du inte att jag ska läsa det så respekterar jag det.
ok, vill du inte att jag ska läsa det så respekterar jag det.
Quote from Funbeat user on 17 November 2013, 22:19ja det har de gjort. helt nybygge så de kollade på läghenheten i ett annat hus som då var färdigbyggt. 7-8 månader väntan på att få flytta in. jag har dock fått ett par roliga asgarv i samband med brorsans lån. han får inte lån för att han är gift med Emm
ja det har de gjort. helt nybygge så de kollade på läghenheten i ett annat hus som då var färdigbyggt. 7-8 månader väntan på att få flytta in. jag har dock fått ett par roliga asgarv i samband med brorsans lån. han får inte lån för att han är gift med Emm
Quote from Funbeat user on 17 November 2013, 22:23nä skita i tycker jag absolut inte man ska göra. man ska tänka på så många man klarar av. men retas är jäkligt roligt! 😀
nä skita i tycker jag absolut inte man ska göra. man ska tänka på så många man klarar av. men retas är jäkligt roligt! 😀
Quote from Catharina Brattlin on 17 November 2013, 22:24häftigt med så nytt boende. 🙂
varför tar hon inte ut nån lön från sitt företag? då är ju Emil försörjningspliktig för henne, eftersom hon uppenbarligen inte försörjer sig själv, och banken antog väl att hans inkomst inte räcker för att teckna ett lån p
häftigt med så nytt boende. 🙂
varför tar hon inte ut nån lön från sitt företag? då är ju Emil försörjningspliktig för henne, eftersom hon uppenbarligen inte försörjer sig själv, och banken antog väl att hans inkomst inte räcker för att teckna ett lån p
Quote from Funbeat user on 17 November 2013, 22:48ja det är sweet som sjutton! kan tycka att det är bästa lägenheten i huset pga läget. 🙂
för att spara antar jag. hon köper aldrig något åt sig själv. de har ju under omgångar levt på nästan ingenting och klarat det. jag är stolt över dom! sätter sig in
ja det är sweet som sjutton! kan tycka att det är bästa lägenheten i huset pga läget. 🙂
för att spara antar jag. hon köper aldrig något åt sig själv. de har ju under omgångar levt på nästan ingenting och klarat det. jag är stolt över dom! sätter sig in
Quote from Catharina Brattlin on 17 November 2013, 22:57klart att du är, och ska vara, stolt över dem! 🙂
det jag menar är att det är vettigt av bankerna att inte bevilja lån till vem som helst, och att låntagaren ska ha en ekonomi byxad att klara försörjning för två plus ett nybygge. annars är inte banken s
klart att du är, och ska vara, stolt över dem! 🙂
det jag menar är att det är vettigt av bankerna att inte bevilja lån till vem som helst, och att låntagaren ska ha en ekonomi byxad att klara försörjning för två plus ett nybygge. annars är inte banken s