Quote from Guest on 19 July 2007, 14:48Jag har lite funderingar på att köpa en ny racer eftersom jag helt enkelt är sugen på en. Vilka plus och minus finns det för aluminiumram kontra en i karbon förutom priset? T.ex. håller vissa proffs kvar vid aluminium medans många pratar starkt för karbon
Jag har lite funderingar på att köpa en ny racer eftersom jag helt enkelt är sugen på en. Vilka plus och minus finns det för aluminiumram kontra en i karbon förutom priset? T.ex. håller vissa proffs kvar vid aluminium medans många pratar starkt för karbon
Quote from Funbeat user on 19 July 2007, 14:58Är du inte nöjd med cykeln du vann på Eurosport? Nu blir nog Robert V ledsen..
Är du inte nöjd med cykeln du vann på Eurosport? Nu blir nog Robert V ledsen..
Quote from Lotta W on 19 July 2007, 15:16Va? Man kan väl inte nöja sig med _en_ cykel? 😉
Va? Man kan väl inte nöja sig med _en_ cykel? 😉
Quote from Mikael Salonen on 19 July 2007, 17:42På min Nishiki har jag haft många roliga timmar. Och den är helt perfekt cykel vad jag vet. För jag har aldrig testat någon annan.
Men en ännu bättre, snyggare och snabbare hoj kittlar alltid. Och lite som Christer skriver: man behöver väl inte nöja sig
På min Nishiki har jag haft många roliga timmar. Och den är helt perfekt cykel vad jag vet. För jag har aldrig testat någon annan.
Men en ännu bättre, snyggare och snabbare hoj kittlar alltid. Och lite som Christer skriver: man behöver väl inte nöja sig
Quote from ellen olsson on 19 July 2007, 19:04> Va? Man kan väl inte nöja sig med _en_ cykel?
Exakt! Om jag räknar bort gammelracern som jag inte använt på över ett år så har jag 5 stycken + en "terapiram" till vintern på ingång... 😉
> Va? Man kan väl inte nöja sig med _en_ cykel?
Exakt! Om jag räknar bort gammelracern som jag inte använt på över ett år så har jag 5 stycken + en "terapiram" till vintern på ingång... 😉
Quote from Lotta W on 20 July 2007, 10:14Fredrik, jag har bara fyra 🙁
Tempo, MTB, racer och stadscykel...
Fredrik, jag har bara fyra 🙁
Tempo, MTB, racer och stadscykel...
Quote from Panama B on 20 July 2007, 10:30Väskdebattens motsvarighet i funbeat världen?!?
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1058&a=640879
Hlns
kritisk medelklasselitist i noppig kofta med en Nishiki .... 😉
Väskdebattens motsvarighet i funbeat världen?!?
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1058&a=640879
Hlns
kritisk medelklasselitist i noppig kofta med en Nishiki .... 😉
Quote from Lotta W on 20 July 2007, 10:37Magnus, helt klart: MTB:n använder jag knappt alls 🙁
Magnus, helt klart: MTB:n använder jag knappt alls 🙁
Quote from Funbeat user on 20 July 2007, 18:33Hej Christer.
"Va? Man kan väl inte nöja sig med _en_ cykel?"
Jo då, om man som jag har en guda vacker 🙂 😉 (H:) 😀 (V) (t+) (L)
"Wilier Triestina Gladio Hydroforming/Record/Record" I koppar/silver. Så behöver man ingen mer. Du ska inga andra gudar h
Hej Christer.
"Va? Man kan väl inte nöja sig med _en_ cykel?"
Jo då, om man som jag har en guda vacker 🙂 😉 (H:) 😀 (V) (t+) (L)
"Wilier Triestina Gladio Hydroforming/Record/Record" I koppar/silver. Så behöver man ingen mer. Du ska inga andra gudar h
Quote from Lotta W on 20 July 2007, 22:40P. Eriksson, en av mina kompisar hade en Wilier. Han köpte en cykel till: en Wilier! 🙂
P. Eriksson, en av mina kompisar hade en Wilier. Han köpte en cykel till: en Wilier! 🙂