Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 19:313 veckor innan vasaloppet gick min högra triceps i strejk. Överarbetad helt enkelt. Jag var hos min naprapat (välrenommerad naprapat, bland annat uppdrag för svenska landslag och världselit). Han sade att tyvärr så hinner den förmodligen inte läka i tid m
3 veckor innan vasaloppet gick min högra triceps i strejk. Överarbetad helt enkelt. Jag var hos min naprapat (välrenommerad naprapat, bland annat uppdrag för svenska landslag och världselit). Han sade att tyvärr så hinner den förmodligen inte läka i tid m
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 19:33Varför var du tvungen att köra loppet?
Varför var du tvungen att köra loppet?
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 19:40För att jag var inställd på det. För att jag hade lagt ut x antal tusenlappar på boende, startplats och resa. För att min fru var hemma ensam med barnen och jag åker inte iväg 3 dar och lämnar henne ensam och sen inte genomför loppet. För att jag lagt ner
För att jag var inställd på det. För att jag hade lagt ut x antal tusenlappar på boende, startplats och resa. För att min fru var hemma ensam med barnen och jag åker inte iväg 3 dar och lämnar henne ensam och sen inte genomför loppet. För att jag lagt ner
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 19:46Det finns en del "Elitidrottsmän" som får skador på pumpen av just voltaren.
En del stannar i steget och lämnar Walk Over till resten av livet.En artikel i ämnet http://www.sydsvenskan.se/sverige/article421894/Voltaren-for-riskabel-for-receptfri-forsalj
Det finns en del "Elitidrottsmän" som får skador på pumpen av just voltaren.
En del stannar i steget och lämnar Walk Over till resten av livet.
En artikel i ämnet http://www.sydsvenskan.se/sverige/article421894/Voltaren-for-riskabel-for-receptfri-forsalj
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 20:06David, artikeln du länkade till visade ju på att svenska läkemedelsverket fortsätter rekommendera att Voltaren säljs receptfritt. Det står även att det diskuterats på EU-nivå och svaret blev, fortsätt sälj det receptfritt.
Det står även att "Verkets (sve
David, artikeln du länkade till visade ju på att svenska läkemedelsverket fortsätter rekommendera att Voltaren säljs receptfritt. Det står även att det diskuterats på EU-nivå och svaret blev, fortsätt sälj det receptfritt.
Det står även att "Verkets (sve
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 20:12och det finns de som hävdar att många av "De plötsliga dödsfallen" är på grund av diklofenak.
Det är fritt att testa sin kropps gränser.
och det finns de som hävdar att många av "De plötsliga dödsfallen" är på grund av diklofenak.
Det är fritt att testa sin kropps gränser.
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 20:20Ok, har du någon medicinsk artikel eller liknande som redogör för en vetenskaplig undersökning där det framgår att diklofenak kan leda till "plötsliga dödsfall"?
Ps. Såg just en Voltarenreklam på tv. Deras slogan var - "Voltaren, för ett liv i rörelse."
Ok, har du någon medicinsk artikel eller liknande som redogör för en vetenskaplig undersökning där det framgår att diklofenak kan leda till "plötsliga dödsfall"?
Ps. Såg just en Voltarenreklam på tv. Deras slogan var - "Voltaren, för ett liv i rörelse."
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 20:24Korkad fråga. Pröva att träna inför tävlingen istället.
Korkad fråga. Pröva att träna inför tävlingen istället.
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 20:26Dansk TV har haft ganska mycket om problemet och ett program har använts i Uppdrag granskning.
Då var Gais läkare Mats Börjesson med och klargjorde sin syn på fotboll o diklofenak.
Konstigt att han får behålla sin legimitation.
Dansk TV har haft ganska mycket om problemet och ett program har använts i Uppdrag granskning.
Då var Gais läkare Mats Börjesson med och klargjorde sin syn på fotboll o diklofenak.
Konstigt att han får behålla sin legimitation.
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 20:35250 mg paracetamol är rena homeopatdoser, så om man tror på sånt torde det vara fritt fram.....
250 mg paracetamol är rena homeopatdoser, så om man tror på sånt torde det vara fritt fram.....