Quote from Funbeat user on 16 July 2008, 11:52Det viktigaste i all träning är att ha roligt, så om du älskar dina intervaller så spring intervaller 🙂
Jag bara utgick från att alla liksom jag avskyr intervaller trots att jag vet att det finns skadade individer som tycker det är roligt att springa t
Det viktigaste i all träning är att ha roligt, så om du älskar dina intervaller så spring intervaller 🙂
Jag bara utgick från att alla liksom jag avskyr intervaller trots att jag vet att det finns skadade individer som tycker det är roligt att springa t
Quote from Inger Gustås on 16 July 2008, 11:55Hahaha, nej några sådana där märkliga typer som gillar intervaller finns det faktiskt. Jag antar att jag gillar det eftersom jag är bra på det. 🙂 Min idrott är en intervallidrott.
Att sänka tempot fungerar tyvärr inte. Det spelar faktiskt ingen roll flå
Hahaha, nej några sådana där märkliga typer som gillar intervaller finns det faktiskt. Jag antar att jag gillar det eftersom jag är bra på det. 🙂 Min idrott är en intervallidrott.
Att sänka tempot fungerar tyvärr inte. Det spelar faktiskt ingen roll flå
Quote from Catharina Brattlin on 16 July 2008, 12:03Jag tror, som alla andra här, att Du går ut för hårt i början av ett löppass, Kim.
Kroppen behöver värmas upp genom rask promenad alt lätt jogging de första tio-femton minutrarna. Detta för att hjärtat ska kunna öka slagtempot i en lugn takt, ledvätskan
Jag tror, som alla andra här, att Du går ut för hårt i början av ett löppass, Kim.
Kroppen behöver värmas upp genom rask promenad alt lätt jogging de första tio-femton minutrarna. Detta för att hjärtat ska kunna öka slagtempot i en lugn takt, ledvätskan
Quote from Inger Gustås on 16 July 2008, 12:10Det låter klokt det du säger Sylvia. Det enda är att tanken på att springa 45 minuter eller en timme är för mig så urbota tråkig att jag skulle ha svårt att få för mig att göra det. Anledningen till att jag bara springer kortare pass är ju inte för att ja
Det låter klokt det du säger Sylvia. Det enda är att tanken på att springa 45 minuter eller en timme är för mig så urbota tråkig att jag skulle ha svårt att få för mig att göra det. Anledningen till att jag bara springer kortare pass är ju inte för att ja
Quote from Catharina Brattlin on 16 July 2008, 12:17Kim, man ska inte tänka så mycket! 🙂 Skit i klockan (kolla tiden innan Du springer hemifrån, men ha ingen med Dig), proppa in bra musik eller en talbok i öronen och spring där Du aldrig har sprungit förut...i lugnt tempo. Du kommer att bli förvånad hur
Kim, man ska inte tänka så mycket! 🙂 Skit i klockan (kolla tiden innan Du springer hemifrån, men ha ingen med Dig), proppa in bra musik eller en talbok i öronen och spring där Du aldrig har sprungit förut...i lugnt tempo. Du kommer att bli förvånad hur
Quote from Inger Gustås on 16 July 2008, 12:21Ja, men utan klocka eller distanser så tappar jag intresset helt. Staplar och diagram är vad som motiverar. 🙂
Nej, men min plan är väl att springa korta och intervaller som jag tycker är kul och sedan tvinga ut mig på ett långt pass i veckan och i min
Ja, men utan klocka eller distanser så tappar jag intresset helt. Staplar och diagram är vad som motiverar. 🙂
Nej, men min plan är väl att springa korta och intervaller som jag tycker är kul och sedan tvinga ut mig på ett långt pass i veckan och i min
Quote from Catharina Brattlin on 16 July 2008, 12:28🙂 Sån är jag också, men har blivit förvånad över de tre senaste passen utan klocka. Vilken frihet! Vilken känsla! Jag, som är statistiknörd av stora mått!
Är kroppen redo för vad som ska göras, kommer in-utandningar per automatik tycker jag, och behöve
🙂 Sån är jag också, men har blivit förvånad över de tre senaste passen utan klocka. Vilken frihet! Vilken känsla! Jag, som är statistiknörd av stora mått!
Är kroppen redo för vad som ska göras, kommer in-utandningar per automatik tycker jag, och behöve
Quote from Inger Gustås on 16 July 2008, 12:32Gillar löpargruppen. 😉
Nej, eftersom jag inte får in tillräckligt med luft så blir det lätt hyperventilering, så därför måste jag tvinga mig själv att andas långsammare och då måste jag hitta andningsrytm i stegen. Nåja, jag kör som sagt på så får vi s
Gillar löpargruppen. 😉
Nej, eftersom jag inte får in tillräckligt med luft så blir det lätt hyperventilering, så därför måste jag tvinga mig själv att andas långsammare och då måste jag hitta andningsrytm i stegen. Nåja, jag kör som sagt på så får vi s
Quote from Camilla Höög on 16 July 2008, 15:29Öppna munnen mer så mer luft kan komma in. Funkar faktiskt.
Öppna munnen mer så mer luft kan komma in. Funkar faktiskt.
Quote from Funbeat user on 16 July 2008, 15:36Läge att andas med hela lungorna och inte enbart luftstrupen?
Läge att andas med hela lungorna och inte enbart luftstrupen?