Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningAndningsproblem
You need to log in to create posts and topics.

pia, jo jag ska göra ett astmatest snart ,men jag har ju brycanyl ibland vid behov + allergi tabletter har kvalster och damallergi och päls

ta å kolla upp med läkaren va det kan vara men försök komma till en på lassarettet och inte på vårdcentralen. jag hamnade på vårdcentralen och blev feldiagnoserad. astma/lungläkaren där ville att jag skulle ha astma, symtomen stämde ju någolunda iaf men i

Eva, jo jag har enorma hjärtklappningar + får blodtrycksfall ,men jag får kolla upp vad de är

det där låter ju inte sådär jätte hälsosamt får ja säga, ta å kolla upp de snarast lova de. stressar du mycket på jobbet hemma? många "osynliga" krav kanske som ligger å tynger, allting kan vara en orsal hur liten den än må vara

eva,en läkare på vårdcentralen som är istllet för husläkaren just nu under sommaren ,hon ta inte mig på allvar med mina problem

Kim, vad gäller dina frågor. Nu skummade jag en del av diskussionen ovan men många säger att du behöver mängdträning.

Men min fråga är: Hur långt vill du springa egentligen? Alla vill inte bli marathonlöpare. En del vill kunna springa 1000m i bra tempo