Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 21:26O fy f.n vilken kille!
O fy f.n vilken kille!
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 21:46Äh, hade jag haft lyftardojjor med träklack hade jag också fixat det där..
Äh, hade jag haft lyftardojjor med träklack hade jag också fixat det där..
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 14:14Har inte läst folks svar ovan så det kanske kommer lite upprepning här. Bra övningar inkluderar:
UTFALL. Vanliga med skivstång eller "omvända" utfall i Smith-maskin där en benet förs bakåt. Gör ca 15-20 repst, 2-3 set. Kör ett ben i taget istället för at
Har inte läst folks svar ovan så det kanske kommer lite upprepning här. Bra övningar inkluderar:
UTFALL. Vanliga med skivstång eller "omvända" utfall i Smith-maskin där en benet förs bakåt. Gör ca 15-20 repst, 2-3 set. Kör ett ben i taget istället för at
Quote from Lars Mörrby on 25 August 2008, 14:22Utfall - jag föredrar att köra dessa gående framåt med en 20kg i famnen. Det är skonsammare för ryggen och blir en mycket naturligare rörelse än att trycka rakt upp.
En annan bra övning är knäböj med en sån där stor boll. Ställ dig mot en vägg med bollen
Utfall - jag föredrar att köra dessa gående framåt med en 20kg i famnen. Det är skonsammare för ryggen och blir en mycket naturligare rörelse än att trycka rakt upp.
En annan bra övning är knäböj med en sån där stor boll. Ställ dig mot en vägg med bollen
Quote from Fredrik Närenfors on 26 August 2008, 20:31Ännu naturligare blir utfallen om man har en 20 kilos hantel i varje hand.
Ännu naturligare blir utfallen om man har en 20 kilos hantel i varje hand.
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 20:54Per Elmsäter!! är utfall samma som knäböj men istäälet har man en hantel i varje hand istället stång på axeln??
Börje Lindh jag förstår inte riktigt hur du menar med att gå framåt på utfallet??//Daniel
Per Elmsäter!! är utfall samma som knäböj men istäälet har man en hantel i varje hand istället stång på axeln??
Börje Lindh jag förstår inte riktigt hur du menar med att gå framåt på utfallet??
//Daniel
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 20:55Per Elmsäter!! är utfall samma som knäböj men istäälet har man en hantel i varje hand istället stång på axeln??
Börje Lindh jag förstår inte hur du mena med att gå framåt på utfallet??Mvh//Daniel
Per Elmsäter!! är utfall samma som knäböj men istäälet har man en hantel i varje hand istället stång på axeln??
Börje Lindh jag förstår inte hur du mena med att gå framåt på utfallet??
Mvh//Daniel
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 21:08Nope, knäböj är knäböj. Utfall är utfall.
Knäböj
http://www.youtube.com/watch?v=L7-eLglDA8AUtfall
http://www.youtube.com/watch?v=CFGXIt0SE3kKan utföras med hantlar om man har lust för det.
Nope, knäböj är knäböj. Utfall är utfall.
Knäböj
Utfall
Kan utföras med hantlar om man har lust för det.
Quote from Lars Mörrby on 26 August 2008, 21:33Daniel,
det är lättare att visa än att förklara, men...
Ta ett riktigt långt steg framåt och sjunk ner så att det bakre knät nästan nuddar golvet, sedan ett långt steg framåt med den andra foten och så vidare. Sakta och kontrollerat ner, mer explosivt u
Daniel,
det är lättare att visa än att förklara, men...
Ta ett riktigt långt steg framåt och sjunk ner så att det bakre knät nästan nuddar golvet, sedan ett långt steg framåt med den andra foten och så vidare. Sakta och kontrollerat ner, mer explosivt u
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 22:16Var det ungefär som på videon ovan?
Var det ungefär som på videon ovan?