Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 16:54Tävlingar & Motionslopp...
Avanmälan - ändra ej reglerna, pengar behövs till mer än vad gemene man tror från dag ett efter loppet oavsett stort eller litet, man måste ha en budget att utgå ifrån som inte ändras hela tiden.Omregistrering av namn - Mer så
Tävlingar & Motionslopp...
Avanmälan - ändra ej reglerna, pengar behövs till mer än vad gemene man tror från dag ett efter loppet oavsett stort eller litet, man måste ha en budget att utgå ifrån som inte ändras hela tiden.
Omregistrering av namn - Mer så
Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 17:04Avsaknad av konkurrens är ett alldeles utmärkt sätt att få fram produkter och tjänster som inte uppfyller marknadens behov och önskemål.
Arrangören nyttomaximerar narutligtvis från sin synvinkel. Om inte marknadskrafterna får tala så blir det nog inte nå
Avsaknad av konkurrens är ett alldeles utmärkt sätt att få fram produkter och tjänster som inte uppfyller marknadens behov och önskemål.
Arrangören nyttomaximerar narutligtvis från sin synvinkel. Om inte marknadskrafterna får tala så blir det nog inte nå
Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 17:08Det dräller av billiga lopp som ideella klubbar anordnar. Varför inte stötta dom istället?
Det dräller av billiga lopp som ideella klubbar anordnar. Varför inte stötta dom istället?
Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 17:27(t+) David, det finns mängder av mindre arrangemang där man kan anmäla sig nästan fram till start.
Inget tvingar någon att anmäla sig till "de stora loppen". Och så länge som de blir fulltecknade och dagens "orättvisa" modell fungerar för arrangörerna så
(t+) David, det finns mängder av mindre arrangemang där man kan anmäla sig nästan fram till start.
Inget tvingar någon att anmäla sig till "de stora loppen". Och så länge som de blir fulltecknade och dagens "orättvisa" modell fungerar för arrangörerna så
Quote from Jonny Persson on 22 August 2012, 17:37Jag håller med ovanstående. Stötta alla små arrangemang som finns och ge den i att anmäla er till mastodontloppen så långt innan. Jag skulle också gärna vilja slippa anmäla mig väldigt långt i förväg om det inte är något jag verkligen vill göra. Men är de
Jag håller med ovanstående. Stötta alla små arrangemang som finns och ge den i att anmäla er till mastodontloppen så långt innan. Jag skulle också gärna vilja slippa anmäla mig väldigt långt i förväg om det inte är något jag verkligen vill göra. Men är de
Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 18:40Det finns alltid billiga platser sista veckan till alla lopp.
Dom har ingen laglig rätt att stoppa andrahandsförsäljning.Är det värt 600 kr att se ditt namn i resultatlistan för Stockholm marathon?
Det finns alltid billiga platser sista veckan till alla lopp.
Dom har ingen laglig rätt att stoppa andrahandsförsäljning.
Är det värt 600 kr att se ditt namn i resultatlistan för Stockholm marathon?
Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 19:05Allas åsikter är viktiga åsikter. Jag blir glad att det finns fler än jag som ville tycka till i ämnet. Jag hoppas att man man kanske kan titta på vätternrundan och vasaloppet(eller hur går det att sälja sin plats där?) och se hur de gör när folk avanmäle
Allas åsikter är viktiga åsikter. Jag blir glad att det finns fler än jag som ville tycka till i ämnet. Jag hoppas att man man kanske kan titta på vätternrundan och vasaloppet(eller hur går det att sälja sin plats där?) och se hur de gör när folk avanmäle
Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 19:13Men det finns säkert lopp på närmare håll än Tjabostan eller Lerdiket?
Men det finns säkert lopp på närmare håll än Tjabostan eller Lerdiket?
Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 19:44Det hade varit kul att se hur många som startade årets Sthlm Marthon om de kunnat avanmäla sig dagen innan när de såg väderprognosen...
Det hade varit kul att se hur många som startade årets Sthlm Marthon om de kunnat avanmäla sig dagen innan när de såg väderprognosen...
Quote from Funbeat user on 23 August 2012, 09:57Som flera påpekat - den stora grejen är egentligen det här med att överlåta plats och kunna namnändra. Varför vissa lopp har totalstopp för det när det funkar utmärkt i andra begriper jag inte. LL tillåter namnändring (inom samma klass) ända fram till täv
Som flera påpekat - den stora grejen är egentligen det här med att överlåta plats och kunna namnändra. Varför vissa lopp har totalstopp för det när det funkar utmärkt i andra begriper jag inte. LL tillåter namnändring (inom samma klass) ända fram till täv