Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningAnmälan till lopp och avanmälan
You need to log in to create posts and topics.

<>

De som har totalstopp will tjäna mer pengar, helt enkelt

Det avgör saken! Om inte Stockholm Marathon och Stockholm halvmarathon ändrar sina stenåldersanmälningsregler så blir det LL 2013! Abborrbacken, here I come!!!

Tack för tipset om LL!

Stockholm halvmarathon behöver man iaf inte anmäla sig ett år i förväg til.

I alla fall minsann! Nej, det har du rätt i.

Men tänk om man, någon gång i framtiden kan få en plats i ett stort lopp samma dag som det loppet går. Jag vill tro att startnummret inte behöver kopplas till en person förrän man har nummerlappen på sig! Även

Hej Karin,

Hur skulle det vara om du bjöd in till bröllop och du lät ¼ av alla inbjudna svara på bröllopsdagen? ? Kanske dålig liknelse men jag inbillar mig att man har rätt mkt att arrangera till ett marathon.

För mig är tex en mara en lång resa. Att

Att alla skulle kunna anmäla och avanmäla sig ända fram till loppet är orealistiskt. Även om det är _tekniskt_ möjligt, har inte ens de stora drakarna den typ av marginaler som krävs för att det ska vara möjligt att kunna ta den typen av risk och inte pla

Axa Fjällmaraton har ju en variant där man kan avanmäla sig fram till två månader före. Man får tillbaka mindre än anmälningsavgiften (250:- "kostar" det fram till 8 månader före och 450:- fram till 2 månader före).

http://fjallmaraton.se/anmalan.php

S

Titta på hur vädret var i år på Stockholm maraton och Vätternrundan. Om starterna gått att återlösa dagen före, hur mycket hade arrangörerna förlorat? Gissningsvis skulle de isf tvingast börja teckna väderförsäkringar hos olika bolag, en extrakostnad som

Det är väl ingen som kräver att man ska få tillbaka hela anmälningsavgiften fram till tävlingsdagen.

Tanken var väl att man skulle kunna göra en namnändring eller avanmäla sig senasten månad (eller liknande) före start.

Finns massor av fungerande försla

Namnändring var jag inte inne på.