Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 09:40Såg en artikel ang människor vs primater och spelteori.
http://arstechnica.com/science/news/2011/02/humans-not-that-much-better-than-fellow-primates-at-game-theory.ars
Visar att människor (mentalt) inte är överlägsna kusinerna. När det gäller att skaffa
Såg en artikel ang människor vs primater och spelteori.
Visar att människor (mentalt) inte är överlägsna kusinerna. När det gäller att skaffa
Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 11:23Var det inte så att han egentligen var ute efter att vi skulle kasta bort dojjorna, så slipper vi skador och stress?
Var det inte så att han egentligen var ute efter att vi skulle kasta bort dojjorna, så slipper vi skador och stress?
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 14:44För att anspela lite på trådens titel: jag läser just nu om Born To Run och kan verkligen rekommendera den för alla som är åtminstone liiiiiite intresserade av löpning (finns det några sådana här...?).
Skit samma om man köper författarens tes om ultralöp
För att anspela lite på trådens titel: jag läser just nu om Born To Run och kan verkligen rekommendera den för alla som är åtminstone liiiiiite intresserade av löpning (finns det några sådana här...?).
Skit samma om man köper författarens tes om ultralöp
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 15:51Instämmer med Tomas här, mycket läsvärd bok
Instämmer med Tomas här, mycket läsvärd bok
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 15:59Ett alternativ till att läsa är att köpa den som ljudbok och lyssna på den när man springer långpass. Det gjorde jag.
Ett alternativ till att läsa är att köpa den som ljudbok och lyssna på den när man springer långpass. Det gjorde jag.
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 16:29Jag läste som epub, Ingela valde ljudboksvarianten 🙂
Jag läste som epub, Ingela valde ljudboksvarianten 🙂