Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 16:43Ni som propagerar för barfota eller tåskor eller annat s.k. minimalistiskt.
Ni propagerar samtidigt för framfotalöpning ++Dessutom så är ni övertygade om att allt är så naturligt så det borde vara lätt som en plätt att lära sig.
Sätt på er ett par Vi
Ni som propagerar för barfota eller tåskor eller annat s.k. minimalistiskt.
Ni propagerar samtidigt för framfotalöpning ++
Dessutom så är ni övertygade om att allt är så naturligt så det borde vara lätt som en plätt att lära sig.
Sätt på er ett par Vi
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 16:55Mackan, sub-4-tempo på maran som 12-taggare?
Det hade jag velat se. 😉
Mackan, sub-4-tempo på maran som 12-taggare?
Det hade jag velat se. 😉
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 18:36Micke C från Studenterna sprang Frankfurt Marathon utklädd till 12-taggare något år. Å som det föll sig var faktiskt den där dj-a älgen före Mackan i mål om jag inte missminner mig.
Dvs, snacka inte så mycket skor, det lönar sig mer att springa i älgkost
Micke C från Studenterna sprang Frankfurt Marathon utklädd till 12-taggare något år. Å som det föll sig var faktiskt den där dj-a älgen före Mackan i mål om jag inte missminner mig.
Dvs, snacka inte så mycket skor, det lönar sig mer att springa i älgkost
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 18:42Hade han klövar?
Hade han klövar?
Quote from Jonny Persson on 27 April 2011, 18:54Han hade Asics Tiger Paw som sko om jag inte missminner mig och slog mig med några sekunder den rackaren. 2:44:16 eller något liknande kom han in på.
Han hade Asics Tiger Paw som sko om jag inte missminner mig och slog mig med några sekunder den rackaren. 2:44:16 eller något liknande kom han in på.
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 19:25"Vad finns det för argument för att använda stötdämpande skor?"
I terräng med mjukt lr varierat underlag ska (!) man ha en låg sko utan nån uppbyggd häl (om man nu inte gillar att stuka fötterna).
Vad gäller dämpat på asfalt så refereras det till både m
"Vad finns det för argument för att använda stötdämpande skor?"
I terräng med mjukt lr varierat underlag ska (!) man ha en låg sko utan nån uppbyggd häl (om man nu inte gillar att stuka fötterna).
Vad gäller dämpat på asfalt så refereras det till både m
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 19:25En älg med tigertassar! Vilken mutation.
En älg med tigertassar! Vilken mutation.
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 19:54Scheisse! 2:44. Det funkar visst när man får horn i pannan. (t+)
Håller med Petri helt och hållet, sluta tjafsa skor.
Ut och släpp loss älgen inom er i stället. (Pun intended, ????.. höhöhö.. 😀 )
Scheisse! 2:44. Det funkar visst när man får horn i pannan. (t+)
Håller med Petri helt och hållet, sluta tjafsa skor.
Ut och släpp loss älgen inom er i stället. (Pun intended, ????.. höhöhö.. 😀 )
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 22:45Ger mig in sent:
Mackan: "Det jag noterar är bara att de flesta barfotaentusiasterna faktiskt håller sig till jogging i måttliga mängder vilket i sig är ett utmärkt sätt att hålla sig skadefri."
+massor på den, på pricken...
Ger mig in sent:
Mackan: "Det jag noterar är bara att de flesta barfotaentusiasterna faktiskt håller sig till jogging i måttliga mängder vilket i sig är ett utmärkt sätt att hålla sig skadefri."
+massor på den, på pricken...
Quote from Funbeat user on 29 April 2011, 08:32Nu har jag inte läst ett enda inlägg förutom det första, så ingen aning om vad diskussionen -troligen- har spårat ut till. Men till ämnet nu: Skor är fina (H:) ... och sköna!
Nu har jag inte läst ett enda inlägg förutom det första, så ingen aning om vad diskussionen -troligen- har spårat ut till. Men till ämnet nu: Skor är fina (H:) ... och sköna!