Quote from Funbeat user on 3 November 2008, 08:51Jag köpte mina extra dubb på Runners Store.
Jag köpte mina extra dubb på Runners Store.
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 01:03Jag köpte också mina på Runners store men en del löplabbet har också. Om inte annat så kan de beställa hem.
Jag köpte också mina på Runners store men en del löplabbet har också. Om inte annat så kan de beställa hem.
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 11:19Man tackar... Var ute med mina i spåret igår. Kändes lite halt. Börjar bli dags att byta nu.
//Johan
Man tackar... Var ute med mina i spåret igår. Kändes lite halt. Börjar bli dags att byta nu.
//Johan
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 16:27Var ligger priset på en sats nya dubbar?
Var ligger priset på en sats nya dubbar?
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 17:06Har kört två tävlingar med mina Arctic. Den senaste med inslag av både grus, lera och lite isiga partier. Skon är toppenskön. Har ingen erfarenhet än om dubbkvaliten annat än att de var kass på förra modellen.
Ska kanske också skaffe de längre. De behövs
Har kört två tävlingar med mina Arctic. Den senaste med inslag av både grus, lera och lite isiga partier. Skon är toppenskön. Har ingen erfarenhet än om dubbkvaliten annat än att de var kass på förra modellen.
Ska kanske också skaffe de längre. De behövs
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 18:08Anders
Såg någon uppgift om 80 kr om jag minns rättOve
Nyfiken fråga. Vad har du för typ av sko annars? Neutral? Pronation? Själv har jag ett neutralt steg (Asics Nimbus). Har inte köpt ännu eftersom man inte har sortering hemma.
Anders
Såg någon uppgift om 80 kr om jag minns rätt
Ove
Nyfiken fråga. Vad har du för typ av sko annars? Neutral? Pronation? Själv har jag ett neutralt steg (Asics Nimbus). Har inte köpt ännu eftersom man inte har sortering hemma.
Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 08:24Nu har jag provat de nya dubben. Och betyget blir underkänt. Den dubben som blev mest sliten, där förvann hela spetsen!
Passet (22,8 km) var delvis på traktorvägar som var snö- och isbelagda, ett kortare terrängparti, på mindre bilvägar som var isiga och
Nu har jag provat de nya dubben. Och betyget blir underkänt. Den dubben som blev mest sliten, där förvann hela spetsen!
Passet (22,8 km) var delvis på traktorvägar som var snö- och isbelagda, ett kortare terrängparti, på mindre bilvägar som var isiga och
Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 20:07Harald: Har pronationsskor i flera fabrikat. Asics, New Balance o Saucony, använder alltid gjutna iläggssulor. Har de också i dubbskorna. Fungerar perfekt. Inga problem alls. Med neutral fot kan du med säkerhet köra både Icebug o Arctic. Både dämpning och
Harald: Har pronationsskor i flera fabrikat. Asics, New Balance o Saucony, använder alltid gjutna iläggssulor. Har de också i dubbskorna. Fungerar perfekt. Inga problem alls. Med neutral fot kan du med säkerhet köra både Icebug o Arctic. Både dämpning och
Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 22:04Tack Ove!
Tack Ove!
Quote from Funbeat user on 15 November 2008, 23:56Bara för att blåsa lite liv i diskussionen; Stadium har rabatt på just Asics "Artic", som dom kallar den.
Bara 699:- just nu, vet inte om det är nån utgående färg eller nåt.
Bara för att blåsa lite liv i diskussionen; Stadium har rabatt på just Asics "Artic", som dom kallar den.
Bara 699:- just nu, vet inte om det är nån utgående färg eller nåt.