Quote from Johan T on 22 October 2008, 15:32Anders Rosen. Jag tycker du ska titta på Icebug Gryllo också. Även den har pronationsstöd och skaplig dämpning. Jag har ett par MR3:or från förrförra året och jag upplevde dem som lite klumpiga och tunga. Vet inte om modellen förändrats något sen dess.
Sl
Anders Rosen. Jag tycker du ska titta på Icebug Gryllo också. Även den har pronationsstöd och skaplig dämpning. Jag har ett par MR3:or från förrförra året och jag upplevde dem som lite klumpiga och tunga. Vet inte om modellen förändrats något sen dess.
Sl
Quote from ellen olsson on 22 October 2008, 16:57IceBug Gryllo isåfall, men jag är tveksam till om du verkligen kommer att springa så mycket på is. Var bor du egentligen?
IceBug Gryllo isåfall, men jag är tveksam till om du verkligen kommer att springa så mycket på is. Var bor du egentligen?
Quote from Funbeat user on 22 October 2008, 19:33Är Icebug Gryllo smidigare än MR3:orna? Jag vill ju ha en så flexibel, lätt och smidig sko som bara går men gärna med lite pronationsstöd då jag pronerar en del på höger fot.
Jag bor i Norrköping så det är ju en mycket mild vinter som hägrar för mig även
Är Icebug Gryllo smidigare än MR3:orna? Jag vill ju ha en så flexibel, lätt och smidig sko som bara går men gärna med lite pronationsstöd då jag pronerar en del på höger fot.
Jag bor i Norrköping så det är ju en mycket mild vinter som hägrar för mig även
Quote from ellen olsson on 22 October 2008, 20:02Jag har ingen aning. På rak arm kommer jag på exakt två personer som lär ha provat bägge moddellerna men jag har inte sett någon av dem på Funbeat...
Den ena av dessa är butikschef för Löplabbet Heden i Göteborg så du kan kanske fråga honom...
Jag misstän
Jag har ingen aning. På rak arm kommer jag på exakt två personer som lär ha provat bägge moddellerna men jag har inte sett någon av dem på Funbeat...
Den ena av dessa är butikschef för Löplabbet Heden i Göteborg så du kan kanske fråga honom...
Jag misstän
Quote from Funbeat user on 22 October 2008, 22:37Anders Rosen
Det är ingen fara med kapning. Tvärtom - din fråga är bra. Jag söker på samma premisser som du och är öppen för alternativ. Intersport Östersund hade endast Asics (iaf just nu) och därav frågan på just den skon.
Jag lyssnar med spänning på
Anders Rosen
Det är ingen fara med kapning. Tvärtom - din fråga är bra. Jag söker på samma premisser som du och är öppen för alternativ. Intersport Östersund hade endast Asics (iaf just nu) och därav frågan på just den skon.
Jag lyssnar med spänning på
Quote from Funbeat user on 22 October 2008, 22:39Eftersom spikarnas stålkvalitet bl.a. är en avgörande faktor.
Är det någon som vet om Asics har bytt kvalitet på årets modell.
Jag har svårt att läsa mig till det någonstans.
Eftersom spikarnas stålkvalitet bl.a. är en avgörande faktor.
Är det någon som vet om Asics har bytt kvalitet på årets modell.
Jag har svårt att läsa mig till det någonstans.
Quote from ellen olsson on 22 October 2008, 22:50De har inte åtgärdat dubbkvalitén på flera år så jag skulle inte hoppas på det men du får väl fråga i butiken.
De har inte åtgärdat dubbkvalitén på flera år så jag skulle inte hoppas på det men du får väl fråga i butiken.
Quote from Funbeat user on 22 October 2008, 22:50Jag har kört med 3 par av Asics skon de senaste 2 åren. Jag kör bara trailrunning, även åp träning. Skon passar min fot perfekt så jag gillar den. Dubbarna är tyvärr av samma dåliga kvalité. Det som däremot har hänt är att man kan byta ut dubbarna när de
Jag har kört med 3 par av Asics skon de senaste 2 åren. Jag kör bara trailrunning, även åp träning. Skon passar min fot perfekt så jag gillar den. Dubbarna är tyvärr av samma dåliga kvalité. Det som däremot har hänt är att man kan byta ut dubbarna när de
Quote from Funbeat user on 22 October 2008, 23:12Jag köpte mig ett par Artica till förra vintern. IceBug gick bort då de inte finns i min storlek.
Jag använde skorna mestadels på packad snö, is och vinterterräng. På dessa underlag tyckte jag att orginaldubben var en smula korta och bet dåligt. Därför b
Jag köpte mig ett par Artica till förra vintern. IceBug gick bort då de inte finns i min storlek.
Jag använde skorna mestadels på packad snö, is och vinterterräng. På dessa underlag tyckte jag att orginaldubben var en smula korta och bet dåligt. Därför b
Quote from Johan T on 23 October 2008, 12:02Anders Rosen. Ja, jag tycker Gryllo är smidigare än MR3. De är också lite lättare, skiljde ca 20 gram när jag jämförde mina.
Anders Rosen. Ja, jag tycker Gryllo är smidigare än MR3. De är också lite lättare, skiljde ca 20 gram när jag jämförde mina.