Quote from Funbeat user on 23 October 2008, 20:32Problemet med Arctic är också att inte ens återförsäljaren/importören verkar kunna stava rätt på skons namn utan skriver Artic (#)
Problemet med Arctic är också att inte ens återförsäljaren/importören verkar kunna stava rätt på skons namn utan skriver Artic (#)
Quote from Funbeat user on 23 October 2008, 22:48Hehe - som det kan bli 😀
Var tvungen att kolla om jag stavat rätt i rubriken (H)
Hehe - som det kan bli 😀
Var tvungen att kolla om jag stavat rätt i rubriken (H)
Quote from Funbeat user on 23 October 2008, 22:58Har precis köpt Icebug och kunde inte låta bli att testa dem trots att dubbar och sommarföre kändes lite knäppt. 😀
Tog Rocklundas 10 km och hade inga som helst problem med hårda hälkappor. Ska bli intressant och se hur de fungerar på is i vinter.
Har precis köpt Icebug och kunde inte låta bli att testa dem trots att dubbar och sommarföre kändes lite knäppt. 😀
Tog Rocklundas 10 km och hade inga som helst problem med hårda hälkappor. Ska bli intressant och se hur de fungerar på is i vinter.
Quote from ellen olsson on 23 October 2008, 23:00Dubbar är kanon ute i skogen...
Dubbar är kanon ute i skogen...
Quote from Funbeat user on 23 October 2008, 23:21Krister
Vilken modell av Icebug köpte du?
Krister
Vilken modell av Icebug köpte du?
Quote from Funbeat user on 26 October 2008, 14:19MR3 BUGrip
MR3 BUGrip
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 07:28En sån tur att jag läste denhär tråden 🙂
Jag hade tidigare spanat in Asics Arctic ... det börjar redan vara rätt halt med isfläckar på asfalten, men jag har ingen lust att köpa skorna om dubbarna inte håller!Måste testa Ice Bug istället - hoppas de si
En sån tur att jag läste denhär tråden 🙂
Jag hade tidigare spanat in Asics Arctic ... det börjar redan vara rätt halt med isfläckar på asfalten, men jag har ingen lust att köpa skorna om dubbarna inte håller!
Måste testa Ice Bug istället - hoppas de si
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 14:15Mina erfarenheter av Asics Gel Artic:
De dubbar som följde med (utbytbara) var för korta och tillverkade i "blötjärn" och slets ned mer eller mindre direkt.
Men Asics har tagit fram nya, något längre och enligt utsago (har ej hunnit testa än) utav rätt ma
Mina erfarenheter av Asics Gel Artic:
De dubbar som följde med (utbytbara) var för korta och tillverkade i "blötjärn" och slets ned mer eller mindre direkt.
Men Asics har tagit fram nya, något längre och enligt utsago (har ej hunnit testa än) utav rätt ma
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 21:39Jag har köpt den nya, längre dubben och sprang den dagen som blev av the OMM i England. Dubbarna var helt nya och jag upplevde ett bättre grepp med dessa än med originaldubben. Tyvärr måste jag väl säga att dubbarna fortfarande slets väldigt fort så någon
Jag har köpt den nya, längre dubben och sprang den dagen som blev av the OMM i England. Dubbarna var helt nya och jag upplevde ett bättre grepp med dessa än med originaldubben. Tyvärr måste jag väl säga att dubbarna fortfarande slets väldigt fort så någon
Quote from Funbeat user on 3 November 2008, 07:35Vart hittar man de nya dubben?
När jag köpte mina (förra året) så sålde stadium inga lösa dubbar. Jag har iof inte kollat hur det ser ut nu.
Mvh
Johan
Vart hittar man de nya dubben?
När jag köpte mina (förra året) så sålde stadium inga lösa dubbar. Jag har iof inte kollat hur det ser ut nu.
Mvh
Johan