Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Problemet med Arctic är också att inte ens återförsäljaren/importören verkar kunna stava rätt på skons namn utan skriver Artic (#)

Hehe - som det kan bli 😀

Var tvungen att kolla om jag stavat rätt i rubriken (H)

Har precis köpt Icebug och kunde inte låta bli att testa dem trots att dubbar och sommarföre kändes lite knäppt. 😀
Tog Rocklundas 10 km och hade inga som helst problem med hårda hälkappor. Ska bli intressant och se hur de fungerar på is i vinter.

Dubbar är kanon ute i skogen...

Krister

Vilken modell av Icebug köpte du?

MR3 BUGrip

En sån tur att jag läste denhär tråden 🙂
Jag hade tidigare spanat in Asics Arctic ... det börjar redan vara rätt halt med isfläckar på asfalten, men jag har ingen lust att köpa skorna om dubbarna inte håller!

Måste testa Ice Bug istället - hoppas de si

Mina erfarenheter av Asics Gel Artic:
De dubbar som följde med (utbytbara) var för korta och tillverkade i "blötjärn" och slets ned mer eller mindre direkt.
Men Asics har tagit fram nya, något längre och enligt utsago (har ej hunnit testa än) utav rätt ma

Jag har köpt den nya, längre dubben och sprang den dagen som blev av the OMM i England. Dubbarna var helt nya och jag upplevde ett bättre grepp med dessa än med originaldubben. Tyvärr måste jag väl säga att dubbarna fortfarande slets väldigt fort så någon

Vart hittar man de nya dubben?

När jag köpte mina (förra året) så sålde stadium inga lösa dubbar. Jag har iof inte kollat hur det ser ut nu.

Mvh
Johan