Quote from Guest on 24 April 2010, 05:36Hej!
Jag har ett par Asics GT-2130 som jag använder när jag springer. =) Det börjar bli dags att byta ut dem. Vad har ni att säga om årets uppföljare GT-2150?
Någon här som använder den skon när ni löper?/Håkan
Hej!
Jag har ett par Asics GT-2130 som jag använder när jag springer. =) Det börjar bli dags att byta ut dem. Vad har ni att säga om årets uppföljare GT-2150?
Någon här som använder den skon när ni löper?
/Håkan
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 05:46Jag har just köpt ett par såna och är så nöjd med dem att jag tror det kommer att bli ett extra par. Kanon för asfaltslöpningen. Sen är det väl bara ett par terrängskor till som ska till också innan jag fått det jag behöver? 🙂
Jag har just köpt ett par såna och är så nöjd med dem att jag tror det kommer att bli ett extra par. Kanon för asfaltslöpningen. Sen är det väl bara ett par terrängskor till som ska till också innan jag fått det jag behöver? 🙂
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 06:46Håller med. Har kört den serien genom 2130, 2140 och 2150. Känns lika.
Håller med. Har kört den serien genom 2130, 2140 och 2150. Känns lika.
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 13:02alla har vi olika fötter och olika skor passar olika bra på oss. Men jag hade oxå förra årets modell och köpte iår den nya och jag kan säga att den är minst lika bra som sin föregångare!
alla har vi olika fötter och olika skor passar olika bra på oss. Men jag hade oxå förra årets modell och köpte iår den nya och jag kan säga att den är minst lika bra som sin föregångare!
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 14:39har också följt denna modell från 2110 och framåt, och varit väldigt nöjd. dock tycker jag priset börjar skjuta i höjden väldigt! visst är den uppe på 1600 nu?
har också följt denna modell från 2110 och framåt, och varit väldigt nöjd. dock tycker jag priset börjar skjuta i höjden väldigt! visst är den uppe på 1600 nu?
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 15:23Själv har jag också kört denna serie i många år. Jag tycker i alla fall årets prishöjning på 200 kronor känns omotiverad. Även DS Trainer höjdes till 1600 kronor.
Men mina 2140 håller ett år till och sen skall jag försöka bryta mig ur Asics-greppet.
Själv har jag också kört denna serie i många år. Jag tycker i alla fall årets prishöjning på 200 kronor känns omotiverad. Även DS Trainer höjdes till 1600 kronor.
Men mina 2140 håller ett år till och sen skall jag försöka bryta mig ur Asics-greppet.
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 17:35Eller så betalar ni 900kr för ett par GT2150 på www.startfitness.co.uk alt www.wiggle.co.uk och slipper byta modell.
1600 kr är i det närmsta ockerpris! Tur att pundet är lågt...
Eller så betalar ni 900kr för ett par GT2150 på http://www.startfitness.co.uk alt http://www.wiggle.co.uk och slipper byta modell.
1600 kr är i det närmsta ockerpris! Tur att pundet är lågt...
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 18:41Har kört serien 21xx länge och det är en bra sko. Köpte en DS Trainer sist för att den kändes lite lättare och har en något tunnare sula. Fungerar också kanon.
Håller med om att det vore trevligt att slippa betala 1600 SEK för ett par skor men skulle aldr
Har kört serien 21xx länge och det är en bra sko. Köpte en DS Trainer sist för att den kändes lite lättare och har en något tunnare sula. Fungerar också kanon.
Håller med om att det vore trevligt att slippa betala 1600 SEK för ett par skor men skulle aldr
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 18:54Det är priset på exakt samma sko vi pratar om. 900 kr för Asics GT2150, 900kr för Asics Ds trainer på ovanstående webbutiker. Det är inte kopior de säljer, löparskor ÄR så mycket billigare i Storbritannien.
Det är priset på exakt samma sko vi pratar om. 900 kr för Asics GT2150, 900kr för Asics Ds trainer på ovanstående webbutiker. Det är inte kopior de säljer, löparskor ÄR så mycket billigare i Storbritannien.
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 19:29Är skorna så lika så att jag kan beställa ett par 2150 i samma storlek som mina 2140 utan att prova någonstans?
jag är väldigt nöjd med mina 2140, åtminstone till långpass på asfalt. Till snabbare löpning tycker jag de saknar lite löpkänsla.
Är skorna så lika så att jag kan beställa ett par 2150 i samma storlek som mina 2140 utan att prova någonstans?
jag är väldigt nöjd med mina 2140, åtminstone till långpass på asfalt. Till snabbare löpning tycker jag de saknar lite löpkänsla.