Quote from Christer Berg on 25 April 2010, 19:32Jag hade väl gått till en butik och stuckit i tassen i en sko utan expedithjälp. Sen är det bara att beställa online med gott samvete.
Jag hade väl gått till en butik och stuckit i tassen i en sko utan expedithjälp. Sen är det bara att beställa online med gott samvete.
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 20:33Jag har nu kört med 21xx flera år och de är kanonbra. Eftersom jag vet att de fungerar skulle jag våga köpa på nätet.
Jag har nu kört med 21xx flera år och de är kanonbra. Eftersom jag vet att de fungerar skulle jag våga köpa på nätet.
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 08:20Jag läste i DN att GT (antar att de syftar på 2150) har fått ett försämrat pronationsstöd och kan snarare jämföras med en neutral sko?! Är det något som ni märkt av?
http://www.dn.se/ekonomi/kop-fem-par-direkt-1.1082584
Jag läste i DN att GT (antar att de syftar på 2150) har fått ett försämrat pronationsstöd och kan snarare jämföras med en neutral sko?! Är det något som ni märkt av?
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 08:30Jag har ju inte haft de tidigare modellerna (jo, jag hade ett par för kanske fem år sen i samma serie, men dem sprang jag knappt i 😉 ), men jag HOPPAS att det INTE är så mycket pronationsstöd eftersom jag bara har en mycket lätt pronation enligt utprovni
Jag har ju inte haft de tidigare modellerna (jo, jag hade ett par för kanske fem år sen i samma serie, men dem sprang jag knappt i 😉 ), men jag HOPPAS att det INTE är så mycket pronationsstöd eftersom jag bara har en mycket lätt pronation enligt utprovni
Quote from Christer Berg on 26 April 2010, 08:33Eftersom skorna i tested marknadsförs som extra stabila så blir det ju lite konstigt om den ene är en neutral sko igentligen.
Eftersom skorna i tested marknadsförs som extra stabila så blir det ju lite konstigt om den ene är en neutral sko igentligen.
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 19:22Är det någon som kan reda ut de olika bredderna på 2150? Flickvännen funderar på att köpa ett par på nätet men hon vill inte ha den smala varianten. Vi såg att det fanns en "wide" variant också men då är frågan om det finns två eller tre bredder, dvs om w
Är det någon som kan reda ut de olika bredderna på 2150? Flickvännen funderar på att köpa ett par på nätet men hon vill inte ha den smala varianten. Vi såg att det fanns en "wide" variant också men då är frågan om det finns två eller tre bredder, dvs om w
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 20:02Så vitt jag begripit det finns det en 2150 för män, en för damer och en wide (per kön?) för dig med lite bredare fötter.
Så vitt jag begripit det finns det en 2150 för män, en för damer och en wide (per kön?) för dig med lite bredare fötter.
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 20:15Hej! Ganska ny här på FB. Har precis beställt ett par http://www.startfitness.co.uk/product.asp?strParents=&CAT_ID=0&P_ID=38909&strPageHistory=search&numSearchStartRecord=1 . Lite chansning, så jag hoppas jag blir nöjd. Handlar gärna på hemmaplan, men de
Hej! Ganska ny här på FB. Har precis beställt ett par http://www.startfitness.co.uk/product.asp?strParents=&CAT_ID=0&P_ID=38909&strPageHistory=search&numSearchStartRecord=1 . Lite chansning, så jag hoppas jag blir nöjd. Handlar gärna på hemmaplan, men de
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 20:35Jag har tidigare använt 2120 men för två år sedan när jag skulle köpa nya skor så fanns inte den modellen. Expediten rekommenderade då Gel Kayano och jag tyckte att den kändes bra också men inte enormt mycket bättre. Med tanke på att priset även där har g
Jag har tidigare använt 2120 men för två år sedan när jag skulle köpa nya skor så fanns inte den modellen. Expediten rekommenderade då Gel Kayano och jag tyckte att den kändes bra också men inte enormt mycket bättre. Med tanke på att priset även där har g
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 12:13Jag köpte mej ett par Asics 2140 i december och har nu hunnit avverka några mil i dem. De sitter skönt på foten (har smala fötter och högt fotvalv) men nu när jag kommer upp i lite längre sträckor så blir jag öm i mina knän. Testade och knöt på mej mina g
Jag köpte mej ett par Asics 2140 i december och har nu hunnit avverka några mil i dem. De sitter skönt på foten (har smala fötter och högt fotvalv) men nu när jag kommer upp i lite längre sträckor så blir jag öm i mina knän. Testade och knöt på mej mina g