Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningAsics GT-2150
You need to log in to create posts and topics.

Jag har fastnat för denna serie och har nu igen blivit tvungen att byta till nya. Frågan är vilken storlek.

Jag hade US10/EURO44 på mina GT-2130 och US10,5/EURO44,5 på mina GT-2140. (Mäter man skorna är de lika stora...) Provade GT-2150 i en sportaffär

. Trampvagn, titta på wiggle/startfitness stortleksöversättare för just Asics skor, eller kolla i de skor du har hemma

Trampvagn: Är du inte rädd för beggade har jag ett par i rätt storlek i köp-och-säljavdelningen... Annars kan jag verkligen rekommendera startfitness, där jag köpte dem, du kommer inte bli besviken

Startfitness fungerar alldeles utmärkt. Beställde sön kväll och levererades fredag morgon. Halv priset på ett par Asics Kayano gen 16 inkl frakt på 10 pund. Kommer nog aldrig köpa skor i Sverige nån mer gång!

Jag cancelerar(?) wiggle och provar hos Startfitness istället.
Tack!

Det gör du nog rätt i!

När ni ändå är igång med storlekar osv. På UK-sidor hittar man både smal och bred läst. Vilket motsvarar de som vanligen säljs i Sverige?

Jag fick mina skor i fredags, beställde i tisdags! Kostade 735:- mot 1600:- på Intersport och vete tusan vad de kostar på Löplabbet.

Jag mätte dem mot mina 2140 och de är på framfoten ca 2mm smalare. Vet inte om det har med modellen att göra eller om d

Kul, Trampvagn!

Har små, men breda fötter, men använder idag "vanliga" 2140. Men vet inte vad som är vad på startfitness, men det låter ju som det är de breda som gäller.