Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 18:41http://www.prodirectrunning.com/Products/Asics-Running-Shoes-Mens-GT-2150-White-Onyx-Royal-ProDirect-Running-22620.aspx
är ju också skapligt pris.
är ju också skapligt pris.
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 20:01Lars: -skicka ett mejl och fråga om skillnaden på bredden. Jag fick svar dagen efter.
Hmm... glömde att skriva att det var inkl frakt. Frakten för ett par skor var £10. Totalt alltså £72 (inkl ett par löparstrumpor som var för små men passade till fruga
Lars: -skicka ett mejl och fråga om skillnaden på bredden. Jag fick svar dagen efter.
Hmm... glömde att skriva att det var inkl frakt. Frakten för ett par skor var £10. Totalt alltså £72 (inkl ett par löparstrumpor som var för små men passade till fruga
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 13:02Tack för tipset!
Tack för tipset!
Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 16:57Psst... Om ni använder koden: RAS innan 30 November så får ni 10% rabatt! (Annons i Runners World nr 10. (t+)
Psst... Om ni använder koden: RAS innan 30 November så får ni 10% rabatt! (Annons i Runners World nr 10. (t+)
Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 17:54Har kört Nike innan jag fick rådet att byta till Asics pga av "kronsikt" skavsår av Nike.
Är supernöjd, fick lite skavis men det var mest pga att det var nya skor och jag hade väl helt enkelt inte gått in dom tillräckligt.Enda minus är att skosnörena g
Har kört Nike innan jag fick rådet att byta till Asics pga av "kronsikt" skavsår av Nike.
Är supernöjd, fick lite skavis men det var mest pga att det var nya skor och jag hade väl helt enkelt inte gått in dom tillräckligt.
Enda minus är att skosnörena g
Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 19:06Självklart att Asics alltid ska ha dubbelknut.
Det går med automatik med mina 2140
Självklart att Asics alltid ska ha dubbelknut.
Det går med automatik med mina 2140
Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 19:23Dubbelknut!
Dubbelknut!
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 07:48Orienteringsknut.
Fick jag lära mej genom FB.
Orienteringsknut.
Fick jag lära mej genom FB.
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 12:24+1 på orienteringsknuten!
+1 på orienteringsknuten!
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 14:19Kan någon förklara hur man gör en orienteringsknut? =)
Kan någon förklara hur man gör en orienteringsknut? =)