Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 13:30Händer mig med, hela tiden, och så undrar man "HUR fick jag det till _det_ ...?"
Händer mig med, hela tiden, och så undrar man "HUR fick jag det till _det_ ...?"
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 13:34Anna: här handlade det om att VO2max ytterst begränsas av hjärtsäckens storlek, som normalt inte går att påverka i vuxen ålder. Med undantag för just under graviditet, på grund av den uppmjukade bindväven. Man kan under den perioden tänja hjärtsäcken ytte
Anna: här handlade det om att VO2max ytterst begränsas av hjärtsäckens storlek, som normalt inte går att påverka i vuxen ålder. Med undantag för just under graviditet, på grund av den uppmjukade bindväven. Man kan under den perioden tänja hjärtsäcken ytte
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 13:58@Fredrika: Är fullt på det klara med att diskussionen bara är av teoretiskt intresse. Inte det sämsta intresset att ha dock... 😉
Tyckte dock att informationen om den, vad jag förstår, obefintliga korrelationen mellan prestation och tid i menscykeln var
@Fredrika: Är fullt på det klara med att diskussionen bara är av teoretiskt intresse. Inte det sämsta intresset att ha dock... 😉
Tyckte dock att informationen om den, vad jag förstår, obefintliga korrelationen mellan prestation och tid i menscykeln var
Quote from Catharina Brattlin on 11 February 2010, 14:04I teorin skulle det alltså räcka med ett pass VO2max-intervaller varje månad - under ägglossning?
Det skulle man ju kunna överleva...;)
I teorin skulle det alltså räcka med ett pass VO2max-intervaller varje månad - under ägglossning?
Det skulle man ju kunna överleva...;)
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 14:33Anna: jag håller helt med dig om att den infon hade högre praktiskt intresse 🙂
Sylvia: svar nej - så länge du inte redan har uppnått ditt maximala syreupptag inom hjärtsäckens ramar. Och med all respekt för din träning, men tillåt mig tvivla 😉
Anna: jag håller helt med dig om att den infon hade högre praktiskt intresse 🙂
Sylvia: svar nej - så länge du inte redan har uppnått ditt maximala syreupptag inom hjärtsäckens ramar. Och med all respekt för din träning, men tillåt mig tvivla 😉
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 14:34Jag gillar hur du tänker Sylvia 😀
I teorin tränar jag dessutom mer än jag tänker på att träna eftersom jag, i teorin, vet att det ger reultat... (H)
F ö upptäcker jag till min förvåning att mitt kära lab verkar ha stor brist på endokrinologiböcker utgi
Jag gillar hur du tänker Sylvia 😀
I teorin tränar jag dessutom mer än jag tänker på att träna eftersom jag, i teorin, vet att det ger reultat... (H)
F ö upptäcker jag till min förvåning att mitt kära lab verkar ha stor brist på endokrinologiböcker utgi
Quote from Catharina Brattlin on 11 February 2010, 14:43Fredrika, det var ett skämt - stort som hela världen. Jag är medveten om att det inte räcker. Därför min respektfulla, men tvivelaktiga, träning.
Anna, tack, jag gillar också hur jag tänker. Jag blir glad av att tänka så. Men sen är det ju det där att o
Fredrika, det var ett skämt - stort som hela världen. Jag är medveten om att det inte räcker. Därför min respektfulla, men tvivelaktiga, träning.
Anna, tack, jag gillar också hur jag tänker. Jag blir glad av att tänka så. Men sen är det ju det där att o
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 15:12Sylvia jag förstod det och skämtade lite morskt tillbaka 😉
Sylvia jag förstod det och skämtade lite morskt tillbaka 😉
Quote from Catharina Brattlin on 11 February 2010, 15:21🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 16:23Jag tycker man presterar bäst under röda veckan... Man får något att rikta sitt humör mot. :@
Jag tycker man presterar bäst under röda veckan... Man får något att rikta sitt humör mot. :@