Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 21:20Just de orangea matchar ju rätt dåligt mina övriga kläder också måste medges. Men Fredrik G hade ju någon orange t-shirt vill jag minnas?
Just de orangea matchar ju rätt dåligt mina övriga kläder också måste medges. Men Fredrik G hade ju någon orange t-shirt vill jag minnas?
Quote from ellen olsson on 1 November 2010, 21:22Japp, det har jag. Vill du ha den?
Japp, det har jag. Vill du ha den?
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 21:22Poledance är en träningsform här på Funbeat. Men till min besvikelse hittade jag inte David bland de 38 som regelbundet ålar sig kring stången.
Poledance är en träningsform här på Funbeat. Men till min besvikelse hittade jag inte David bland de 38 som regelbundet ålar sig kring stången.
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 21:24Är Mikaela med där?
Är Mikaela med där?
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 21:24Orange matchar ju Forerunnern i alla fall. Och jag har faktiskt ett par löparbyxor med orangea sömmar på, du kan få låna dem Fredrik. 😉
Orange matchar ju Forerunnern i alla fall. Och jag har faktiskt ett par löparbyxor med orangea sömmar på, du kan få låna dem Fredrik. 😉
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 21:26Nej nu fick jag lite dåligt samvete för att ha lyckats få ännu en tråd att spåra ur totalt. Förlåt mig. Bara det att dumma frågor får dumma svar, jag har faktiskt bedrivit någon form av löpning i mina Asics och de har hållt.
Nej nu fick jag lite dåligt samvete för att ha lyckats få ännu en tråd att spåra ur totalt. Förlåt mig. Bara det att dumma frågor får dumma svar, jag har faktiskt bedrivit någon form av löpning i mina Asics och de har hållt.
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 21:31Nej Elin, du behöver inte ha dåligt samvete. Tack vare den här tråden så har jag kunnat sätta upp ett sådant här paket överst på Mikaelas önskelista till Tomten: http://poledance.nu/index.php?main_page=product_info&products_id=68
Kanske något som du kan
Nej Elin, du behöver inte ha dåligt samvete. Tack vare den här tråden så har jag kunnat sätta upp ett sådant här paket överst på Mikaelas önskelista till Tomten: http://poledance.nu/index.php?main_page=product_info&products_id=68
Kanske något som du kan
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 21:34Det kan bli en het jul med andra ord.
Det kan bli en het jul med andra ord.
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 21:36Haha, den kanske kan maskeras som någon form av klättställningstillbehör och därför placeras i Minis rum här utan att väcka uppseende. 😉
Schysst att man får microfiberduk med också...
Haha, den kanske kan maskeras som någon form av klättställningstillbehör och därför placeras i Minis rum här utan att väcka uppseende. 😉
Schysst att man får microfiberduk med också...
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 21:46Ska den sättas upp i minis rum får man inte vara alltför yvig i sina rörelser...
Ska den sättas upp i minis rum får man inte vara alltför yvig i sina rörelser...