Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningAsics kvalitet
You need to log in to create posts and topics.

Just de orangea matchar ju rätt dåligt mina övriga kläder också måste medges. Men Fredrik G hade ju någon orange t-shirt vill jag minnas?

Japp, det har jag. Vill du ha den?

Poledance är en träningsform här på Funbeat. Men till min besvikelse hittade jag inte David bland de 38 som regelbundet ålar sig kring stången.

Är Mikaela med där?

Orange matchar ju Forerunnern i alla fall. Och jag har faktiskt ett par löparbyxor med orangea sömmar på, du kan få låna dem Fredrik. 😉

Nej nu fick jag lite dåligt samvete för att ha lyckats få ännu en tråd att spåra ur totalt. Förlåt mig. Bara det att dumma frågor får dumma svar, jag har faktiskt bedrivit någon form av löpning i mina Asics och de har hållt.

Nej Elin, du behöver inte ha dåligt samvete. Tack vare den här tråden så har jag kunnat sätta upp ett sådant här paket överst på Mikaelas önskelista till Tomten: http://poledance.nu/index.php?main_page=product_info&products_id=68

Kanske något som du kan

Det kan bli en het jul med andra ord.

Haha, den kanske kan maskeras som någon form av klättställningstillbehör och därför placeras i Minis rum här utan att väcka uppseende. 😉

Schysst att man får microfiberduk med också...

Ska den sättas upp i minis rum får man inte vara alltför yvig i sina rörelser...