Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningAsics kvalitet
You need to log in to create posts and topics.

Nej du har rätt, kanske skulle utnyttja befintliga hål i golv och tak istället. 😀

Jag tänkte ha min på altanen så att grannarna får något att titta på. Kanske skaffar de sådana där sifferblock som konståkningsdomare har?

I tvättstugan i höghuset jag växte upp i var det ett antal tanter som skaffade/byggde sig såna där sifferskyltar och när "kvarterets blottare" dök upp utanför fönstret, sin vana trogen, höll de helt sonika upp ett antal nollor som betyg.

Behöver jag säga

Och vart tog tråden vägen?

Menar du att du inte ser den röda tråden? 😀

Jag tror att vi har rett ut kvalitén - eller avsaknaden av den - i tillräcklig omfattning 😉

Den här utvikningen var ju onekligen lite spännande. Inte minst Mikaelas julklappsönskan. Vi kan väl nästan förvänta oss julbilder från balkongen eller kanske t

Det beror nog inte så mycket på märke, som på kompabilitet fot-sko. Jag - eller min hälar snarare - äter skor.

Ja när du säger det så slår det mig att jag "klätt om" två par golfskor och ett par vardagsskor så viss sliter man under vissa förutsättningar.

Men kvar står faktum att jag har två par Nimbus som jag varvar med ett par Sucony Triumph och det är bara de n

Sällar mig till skaran som aldrig har haft något problem med Asics.
Är inne på mitt andra par Nimbus.

Magnus E - hur reklamerade du skorna hos Startfitness? Letar på hemsidan men det finns ingen info hur man ska gå till väga vid en eventuell reklamantion. Behövde du skicka tillbaka dem? Mina DS Trainer, också inköpte i juni, har hål i hälkappan efter ynka