Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 19:26Anrika STOCKHOLM MARATHON har nu fått ett helt nytt namn....å det kablas ut i alla möjliga valörer på internet....Ett av världens bästa marathonlopp har tydligen fått en finfin sponsor.....eller vad tycker ni????????????????????????
Anrika STOCKHOLM MARATHON har nu fått ett helt nytt namn....å det kablas ut i alla möjliga valörer på internet....Ett av världens bästa marathonlopp har tydligen fått en finfin sponsor.....eller vad tycker ni????????????????????????
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 19:47Kjell! Skorna är underbara att springa i men de går sönder i hälkappan. Jag har använt Asics ändå i säker tio år, då kan du fatta att de är bra va! Trots att de gått sönder i hälkappans insida varje gång!
Kjell! Skorna är underbara att springa i men de går sönder i hälkappan. Jag har använt Asics ändå i säker tio år, då kan du fatta att de är bra va! Trots att de gått sönder i hälkappans insida varje gång!
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 20:05@ Annelie N: Mitt första val att maila till Startfitness funkade inte speciellt bra. Jag fick göra minst en påstötning och blev förvånad över den dåliga servicen. När jag väl fått deras attention gick det ganska snabbt. Synd på dina dojjor - de har ju g
@ Annelie N: Mitt första val att maila till Startfitness funkade inte speciellt bra. Jag fick göra minst en påstötning och blev förvånad över den dåliga servicen. När jag väl fått deras attention gick det ganska snabbt. Synd på dina dojjor - de har ju g
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 22:13Jag är väldigt nöjd med mina Gel-1140 och jag brukar slita sönder skor just vid hälen i vanliga fall.
Så det blir nog liknande skor nästa gång.
Jag är väldigt nöjd med mina Gel-1140 och jag brukar slita sönder skor just vid hälen i vanliga fall.
Så det blir nog liknande skor nästa gång.
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 08:55Sílvertejp ftw!
Sílvertejp ftw!
Quote from Funbeat user on 6 November 2010, 19:25Mina går sönder på ovansidan, vid stortån,
Mina går sönder på ovansidan, vid stortån,
Quote from Funbeat user on 6 November 2010, 22:42Jag använder asics och jag brukar få hål i hälkappan efter ett par veckor i alla skomärken (jag har typ en liten knöl på hälen) men jag har ändå fastnat för asics. Jag fick tipset av min sjukgymnast att lämna in skorna till skomakaren så att hon kan sy in
Jag använder asics och jag brukar få hål i hälkappan efter ett par veckor i alla skomärken (jag har typ en liten knöl på hälen) men jag har ändå fastnat för asics. Jag fick tipset av min sjukgymnast att lämna in skorna till skomakaren så att hon kan sy in
Quote from Funbeat user on 7 November 2010, 14:57Jag har nog löpt över 150 mil i mina Asics och de ser ut som nya.
Jag har nog löpt över 150 mil i mina Asics och de ser ut som nya.
Quote from Funbeat user on 7 November 2010, 18:53ASICS stockholm marathon.......?
ASICS stockholm marathon.......?
Quote from Funbeat user on 9 November 2010, 10:22Jag köpte mig ett par Adidas till nedsatt pris för de hade lite som nabbar på undersidan och skulle nog vara bra på snöiga gator i Härnösand men skorna åt genast hål på min hålfot!!??
Jag sprang i dem bara ett par gånger för att se om jag skulle härda hud
Jag köpte mig ett par Adidas till nedsatt pris för de hade lite som nabbar på undersidan och skulle nog vara bra på snöiga gator i Härnösand men skorna åt genast hål på min hålfot!!??
Jag sprang i dem bara ett par gånger för att se om jag skulle härda hud