Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

ps. det var på g att bli hål i hälkappan också - detta enligt expediten på löplabbet ytterligare ett tecken på att skon var för liten för mig.

Tillmig sa Intersport att hälkappan går sönder pga att skon är för stor ch det glappar. Men skorna var inte för stora.

Var idag på Stadium och reklamerade mina GT2170. Eftersom jag nyligen kom över ett par billiga GT2170 så var jag inte intresserad av ett par nya skor. Men det var inga problem - jag fick pengarna tillbaka.

Återigen mycket bra service på Stadium!

KimmenX - Hade för mig att jag sett ngt om detta i den här "gamla" tråden. Har nämligen fått samma problem.

Jag har absolut inga problem med mina hälkappor i mina Asics GT2170. Däremot har jag OCKSÅ nött hål strax nedanför lilltån på vänster fot. Och jag

Hoppas det går bra för dig att reklamera skon. Min sko var blå men den fanns tyvärr inte kvar så jag fick en chockrosa istället.

Min är chockrosa och jag vill ha en chockrosa.

Uppdatering - var på Stadium Drottninggatan igår med min sko. Visade upp den och de konstaterade att den var för liten. Trots mina protester om att jag aldrig haft en så skön sko. Och eftersom slitningen kom

Vad trist att du inte lyckades reklamera, hoppas på bättre lycka i den andra butiken. Jag tycker det är himla dåligt att skorna går sönder. Har man en sko som passar och är skön borde den rimligtvis inte gå sönder. Nu har jag ju gått upp två storlekar, ja

Det verkar som om Stadium har lärt sina säljare att ge råd om små skor. Jag har samma erfarenhet där jag funderade på om jag skulle ha 41,5 eller 42. De tyckte jag skulle ha 41. Då lämnade jag butiken för att inte riskera att hamna i den situationen som b

Trist Johan! Jag som iallafall trodde att de kunde välja ut en sko som passade mina behov (vet hur jag springer och vad jag behöver, så jag behöver bara bli guidad till rätt sorter och sedan lite coaching för passform och storlek). Är ju en annan sak om m

Jag skall dock tillägga att jag i övrigt brukar vara mycket nöjd med Stadium. Bara som en liten parantes så att inte tråden tappas.