Quote from Guest on 17 August 2012, 08:55Jag har en fru som säger att hon hatar att löpa.
Själv har jag blivit riktigt biten av löpträning och tycker att det skänker mig väldigt mycket livskvalitet.
Jag vill så gärna att min fru ska uppleva detta också och inte gå miste om denna fantastiska m
Jag har en fru som säger att hon hatar att löpa.
Själv har jag blivit riktigt biten av löpträning och tycker att det skänker mig väldigt mycket livskvalitet.
Jag vill så gärna att min fru ska uppleva detta också och inte gå miste om denna fantastiska m
Quote from Funbeat user on 17 August 2012, 09:05Sorry, vill hon inte så vill hon inte. Vad kör hon för träning vardagsmotion annars? Men du kan testa att utmana henne med ett lopp?
Sorry, vill hon inte så vill hon inte. Vad kör hon för träning vardagsmotion annars? Men du kan testa att utmana henne med ett lopp?
Quote from Funbeat user on 17 August 2012, 09:13Hon kör ingen annan träning, vilket jag tycker är viktigt att hon gör.
Hon kör ingen annan träning, vilket jag tycker är viktigt att hon gör.
Quote from Funbeat user on 17 August 2012, 09:14Tror som föregående, vill hon inte så vill hon inte. Och har hon inte tränat på 10 år så är det dessutom väldigt jobbigt för henne!
Först tänker jag att det handlar om att få igång en träningsvana. Och då är det mycket enklare med någonting som hon tycke
Tror som föregående, vill hon inte så vill hon inte. Och har hon inte tränat på 10 år så är det dessutom väldigt jobbigt för henne!
Först tänker jag att det handlar om att få igång en träningsvana. Och då är det mycket enklare med någonting som hon tycke
Quote from Funbeat user on 17 August 2012, 09:19Tycker hon det är långtråkigt att springa? Det kanske kan vara något att testa med löpning på småstigar och i varierad terräng.
Tycker hon det är långtråkigt att springa? Det kanske kan vara något att testa med löpning på småstigar och i varierad terräng.
Quote from Funbeat user on 17 August 2012, 09:23"För visst är det väl så att de allra flesta som ogillar att löpträna kommer att tycka om det när de väl har kommit in lite mer i det?"
Är det så?
"För visst är det väl så att de allra flesta som ogillar att löpträna kommer att tycka om det när de väl har kommit in lite mer i det?"
Är det så?
Quote from Funbeat user on 17 August 2012, 09:26Tjat är 100% säkert inte rätt sätt 😉
Efter att jag hållit på med löpning ett par år kom frugan på att hon oxå skulle testa och på den vägen är det. Har aldrig tjatat men däremot uppmuntrat när hon väl bestämt sig.
Tjat är 100% säkert inte rätt sätt 😉
Efter att jag hållit på med löpning ett par år kom frugan på att hon oxå skulle testa och på den vägen är det. Har aldrig tjatat men däremot uppmuntrat när hon väl bestämt sig.
Quote from Funbeat user on 17 August 2012, 09:27Hon ser i alla fall på mig hur bra jag mår av träna, och hon blir allt mer nyfiken på mina träningsresultat m.m. Hon vill väldigt gärna komma in i samma "flow" och jag tror faktiskt att hon kommer ge det en ärlig chans, utan att jag behöver tjata.
Hon ser i alla fall på mig hur bra jag mår av träna, och hon blir allt mer nyfiken på mina träningsresultat m.m. Hon vill väldigt gärna komma in i samma "flow" och jag tror faktiskt att hon kommer ge det en ärlig chans, utan att jag behöver tjata.
Quote from Funbeat user on 17 August 2012, 09:27Det är få saker som är tråkigare att träna än löpning.
Det är få saker som är tråkigare att träna än löpning.
Quote from Funbeat user on 17 August 2012, 09:32Vill hon inte så vill hon inte, att tjata gör det bara värre skulle jag tro. Och att ge sig ut 10 km som nybörjare är jäkligt bra men klassiskt problem för "nybörjare"; det är tungt, man tänker på att ge upp konstant och upplevelsen är allt annat än avsla
Vill hon inte så vill hon inte, att tjata gör det bara värre skulle jag tro. Och att ge sig ut 10 km som nybörjare är jäkligt bra men klassiskt problem för "nybörjare"; det är tungt, man tänker på att ge upp konstant och upplevelsen är allt annat än avsla