Quote from Funbeat user on 17 August 2012, 09:48Jag har haft samma "problem" som du 😀
Min fru vägrade att träna och vill absolut inte att jag skall ge henne tips och råd vad gäller träning. Hon blir bara obstinat. Vi har varit ett par i 13 år och sen 6 månader tillbaks springer hon 3 gånger i veckan
Jag har haft samma "problem" som du 😀
Min fru vägrade att träna och vill absolut inte att jag skall ge henne tips och råd vad gäller träning. Hon blir bara obstinat. Vi har varit ett par i 13 år och sen 6 månader tillbaks springer hon 3 gånger i veckan
Quote from Funbeat user on 17 August 2012, 10:04Dela med dig av dina upplevelser och din entusiasm. Berätta (lagom mycket) om dina löprundor, dina planer, eventuella lopp, hur det påverkar ditt mående osv. Till slut kanske det väcker hennes intresse. Fråga ibland om hon vill följa med när du ska ut men
Dela med dig av dina upplevelser och din entusiasm. Berätta (lagom mycket) om dina löprundor, dina planer, eventuella lopp, hur det påverkar ditt mående osv. Till slut kanske det väcker hennes intresse. Fråga ibland om hon vill följa med när du ska ut men
Quote from Funbeat user on 17 August 2012, 10:05TJOSAN KÄRRING! RÖR PÅ FLÄSKET!
Jag ska bli hennes PT och innan jul ska hon kunna springa milen under 50 minuter.
Hon behöver lite pushning!Sen tar jag med henne på en löpparresa till portugal i vår.
Det är nog rätt metod!
TJOSAN KÄRRING! RÖR PÅ FLÄSKET!
Jag ska bli hennes PT och innan jul ska hon kunna springa milen under 50 minuter.
Hon behöver lite pushning!
Sen tar jag med henne på en löpparresa till portugal i vår.
Det är nog rätt metod!
Quote from Funbeat user on 17 August 2012, 10:07Tjat är nog ingen bra metod. Om du lyckas tjata henne till att börja springa så kommer du dessutom att garanterat få skulden när hon åker på en skada.
Tjat är nog ingen bra metod. Om du lyckas tjata henne till att börja springa så kommer du dessutom att garanterat få skulden när hon åker på en skada.
Quote from Funbeat user on 17 August 2012, 10:16Haha, underbart! 🙂
Jag tror på antingen fullt frontalangrepp (enligt ovan). Eller att backa av och låta henne komma till dig. Nåt mellanting finns inte (uppfattas bara som tjat).
Sen ska man komma ihåg att 10 km är väldigt mycket om man är otränad, fö
Haha, underbart! 🙂
Jag tror på antingen fullt frontalangrepp (enligt ovan). Eller att backa av och låta henne komma till dig. Nåt mellanting finns inte (uppfattas bara som tjat).
Sen ska man komma ihåg att 10 km är väldigt mycket om man är otränad, fö
Quote from Funbeat user on 17 August 2012, 10:19Jag skojar lite, jag tjatar ytterst försiktigt! Jag försöker mest uppmuntra och pusha på lite.
Allt grundar sig i att jag vill att hon ska må så bra som möjligt, och man mår bra av träning.
Hon behöver också lite tid för sig själv med 4 tjatiga ungar där
Jag skojar lite, jag tjatar ytterst försiktigt! Jag försöker mest uppmuntra och pusha på lite.
Allt grundar sig i att jag vill att hon ska må så bra som möjligt, och man mår bra av träning.
Hon behöver också lite tid för sig själv med 4 tjatiga ungar där
Quote from Funbeat user on 17 August 2012, 10:22Är det inte fem ungar som tjatar?
Är det inte fem ungar som tjatar?
Quote from Funbeat user on 17 August 2012, 10:24Ha ha!
Så kanske hon uppfattar det!
Ha ha!
Så kanske hon uppfattar det!
Quote from Funbeat user on 17 August 2012, 11:07Jag har sprungit av och till i tjugofem år eller så. Jag gillar det fortfarande inte så värst, i synnerhet springa långt, så jag tror tanken att alla så småningom kommer bli frälsta och gilla det av sig själva och känna det där suget några verkar göra, ba
Jag har sprungit av och till i tjugofem år eller så. Jag gillar det fortfarande inte så värst, i synnerhet springa långt, så jag tror tanken att alla så småningom kommer bli frälsta och gilla det av sig själva och känna det där suget några verkar göra, ba
Quote from Funbeat user on 17 August 2012, 11:14Skaffa dig en ung söt löpartjej som sällskap på dina rundor. Det får antingen fart på tanten där hemma eller inte alls och då lär inga andra övertalningssätt hjälpa heller.
Skaffa dig en ung söt löpartjej som sällskap på dina rundor. Det får antingen fart på tanten där hemma eller inte alls och då lär inga andra övertalningssätt hjälpa heller.